ah, die hugo borst denk dat hij zelfs alles is!iemand moet HEM eens een lesje leren! een man die zich zelf een kenner noemt moet niet met uitspraken komen als `wesley sneijder is een stijve Sleutelhanger, die diep in je reet kruipt als ie naast je zit en lelijke dingen roept als ie uit je buurt is" dat noemt zichzelf een kenner! wat hij over Wesley Sneijder zei, kwam neer op een onfatsoenlijke, uit persoonlijke rancune geboren karaktermoord op een afwezige sporter van twintig en had door Van Gelder gecorrigeerd moeten worden! zoals Theo bakker in zijn column schreef:
Borst schrijft af en toe een aardig verhaaltje, is eenoog in het land der blinden, en voelt zich blijkbaar heel wat dat hij zich ten opzichte van Sneijder zo’n toon aanmeet. Wie verdient hier nou een lesje in nederigheid?!
Heeft Sneijder gezegd zo goed als Zidane te zijn? Ik heb het nergens gelezen. Schuif hem dat dan ook niet in de schoenen. En mag hij geen kritiek hebben op een cover van Sportweek, terwijl jij hem een column lang mag afzeiken?
Heeft Sneijder gezegd zo goed als Zidane te zijn? Ik heb het nergens gelezen. Schuif hem dat dan ook niet in de schoenen. En mag hij geen kritiek hebben op een cover van Sportweek, terwijl jij hem een column lang mag afzeiken?
Toen jij twintig was, Hugo, hoe gedroeg je je toen? Nooit eens het vingertje ten onrechte gebruikt? Zelf dank ik de Heer dat ik toen niet werd afgerekend als een volwassen professional.
Zullen we Wesley Sneijder ‘met zijn allen’ gewoon als een jongeman van twintig gaan behandelen? Zullen we normaal gaan doen? Moet je zien hoe normaal ‘meneertje Sneijder’ dan blijkt te zijn.!!