Auteur Topic: Vakantie  (gelezen 16452 keer)

Offline jappie de jood

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #105 Gepost op: 24 februari 2006, 22:29:45 »
morgen vroeg vertrek ik naar ierland, om te vissen daar op snoek. mischien het weekend maar opvullen met een rugbywedstrijdje inplaats van ajax  :cry:  

gr jasper
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door jappie de jood »

Offline joodkevin

• Speciaal Lid
  • International
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1440
  • Favoriete Ajacied: Toby Alderweireld
(Geen onderwerp)
« Reactie #106 Gepost op: 25 februari 2006, 08:56:15 »
ik heb maar gewoon een weekje vrij
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door joodkevin »

Offline Nicolaes

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #107 Gepost op: 23 mei 2006, 19:52:51 »
Ik ben net terug van twee weken vakantie op Curacao!!
Ik ben nu alleen echt helemaal doodop: ik heb 30 uur niet geslapen totaal, omdat we in de avond bij Curacao weggingen: 21:30 (tijd op Curacao): ik was die dag 10:00 wakker en om 12:15 moesten we landen in Amsterdam (tijd in Amsterdam). Ik ben om 16:15 thuis gekomen, dus reken maar uit hoe lang ik nu al wakker ben.

Overigens was de terugrijs voor een moment even doodeng: we vlogen met een 747-400 van KLM (dezelfde als op de heenweg). Er was redelijk wat turbulentie, maar het was heel even rustig. Plotseling schudde het hele vliegtuig even heel erg heftig voor ongeveer 6 seconden (naar iedereens mening te heftig). Hierna zakte het vliegtuig even sterk in hoogte (neus naar benden): ik hoorde veel mensen even hard schreeuwen en ik moet toegeven dat ik een fractie van een seconde dacht aan een mogelijke ramp. Hierna bleek de piloot het plotseling onder controle te hebben. De rest van de reis (we moesten nog 6 en een half uur; de vlucht duurde in totaal 8 uur en 30 minuten) zijn er echter geen rare dingen meer gebeurd (behoudens af en toe lichte turbulentie) en was de landing ook uitstekend, maar toch was dit een enge ervaring: helemaal omdat de lampjes van de gordels niet aangingen : iets wat een piloot normaal doet als hij turbulentie o.i.d. verwacht. en hij heeft verder ook helemaal niks heeft gezegd waar het aan lag of uitleg gegeven over deze bizarre situatie.

Maar: de twee weken op Curacao waren wel erg leuk: ik heb weer veel familie gezien die ik bijna nooit zie (mijn opa van 84, waar het ook niet zo geweldig meer mee gaat + diverse tantes/achterneven e.d.), en heb een karrevracht aan foto's gamaakt. Natuurlijk veel gesnorkeld, in het prachtige blauwe water, erg mooi de verschillende vissen die je tegenkomt. Er waren zelfs vissen die rond je kwamen zwemmen als je ze een stukje chips aanbood...al waren ze daarbij weleens agressief en beten ze soms in je vingers (deed geen pijn en ze zijn ook niet gevaarlijk, geen tanden).

Ook heb ik op het kunstgrasveld van Curacao zondagavond nog de wedstrijd bekeken van de Suriprofs (getraind door Bogarde en Gorre) tegen FC Groningen, die meededen aan de Polar Cup. Groningen heeft met 2-1 gewonnen: Seedorf maakte de beslissende goal voor Groningen. De wedstrijd was van een matig niveau van beide kanten.....vooral veel slordigheid. Het stadion bestaat uit een betonnen balken (een deel wel overkapt) waar men op kan zitten. Op zich wel leuk om op Curacao zo'n wedstrijd te bekijken, en dat voor slechts 12,50 Antiliaanse guldens (6 Euro).
Mooi was dat er aan de overkant 8 echte Groningen-supporters stonden: die begonnen op het laatst hard te zingen en dat was wel lachen om te horen.
Verder veel leguanen en hagedissen gezien en 4 kakkerlakken (gelukkig was het geen regentijd want dan zwermt het ervan): wat een vieze beesten zeg, en zo groot en snel. 1 was een vliegende kakkerlak, want die heb je ook nog eens.

Verder wat muggenbeten en mierenbeten, maar de vakantie was al met al toch wel geslaagd behoudens dat moment op de terugreis.

Ik zal binnenkort wel even kijken of ik wat foto's kan plaatsen.

Blij om weer terug te zijn in ieder geval!  8)
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Nicolaes »

Offline m

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #108 Gepost op: 23 mei 2006, 20:05:15 »
Oh.. toen je weg was is Blind ontslagen en Ten Cate benoemd.. 't is maar dat je het weet ;)
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door m »

Offline the real one

• The best.
  • Algemene moderator
  • Erelid
  • Beter een pens van zuipen dan een bult van werken!
    • Bekijk profiel
    • http://www.tro.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
(Geen onderwerp)
« Reactie #109 Gepost op: 24 mei 2006, 09:58:50 »
Soms is censuur ook wel humor om te lezen  :lol:

Citaat
Verder veel leguanen en hagedissen gezien en 4 Feyenoorders (gelukkig was het geen regentijd want dan zwermt het ervan): wat een vieze beesten zeg, en zo groot en snel. 1 was een vliegende Feyenoorder, want die heb je ook nog eens
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door the real one »

Offline Nicolaes

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #110 Gepost op: 24 mei 2006, 11:37:06 »
Citaat van: "the real one";p="167820"

Citaat
Verder veel leguanen en hagedissen gezien en 4 Feyenoorders (gelukkig was het geen regentijd want dan zwermt het ervan): wat een vieze beesten zeg, en zo groot en snel. 1 was een vliegende Feyenoorder, want die heb je ook nog eens

Haha.....jullie weten in ieder geval wel over welke beesten ik het heb :wink:

Citaat van: "m";p="167788"
Oh.. toen je weg was is Blind ontslagen en Ten Cate benoemd.. 't is maar dat je het weet ;)

Dat nieuws heb ik nog net meegekregen: het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Maar in ieder geval bedankt voor je reaktie.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Nicolaes »

Offline Svensson

• Vedette
    • Bekijk profiel
    • http://www.kvsk.be
(Geen onderwerp)
« Reactie #111 Gepost op: 24 mei 2006, 13:43:24 »
Citaat van: "the real one";p="167820"

Citaat

Op je kamer geen last gehad van Feyenoorders in je bed?  :lol:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Svensson »

Offline AJAXfanAPELDOORN

• Forumbeheerder
  • Legende
  • co za asy
    • Bekijk profiel
    • http://www.nba.com/pacers
  • Ajaxforum Bets: 1440
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
(Geen onderwerp)
« Reactie #112 Gepost op: 26 mei 2006, 15:02:48 »
FYI: Vanaf morgenmiddag tot donderdag zit ik op Mallorca, voor een korte trip.

Moet nog even zien hoe ik mijn verslavingen, lees: managerspellen, ga achterlaten. Maar dat gaat volgens mij wel goedkomen :) En ik mis maar 1 van de 3 oefeninterlands  :thumleft:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door AJAXfanAPELDOORN »