Auteur Topic: Wat heb je gedroomd?  (gelezen 5710 keer)

Offline vdVaart

• Legende
    • Bekijk profiel
    • Slim-Shady.nl
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
Wat heb je gedroomd?
« Gepost op: 26 januari 2006, 11:27:15 »
Aangezien ik vannacht weer eens gek maar ook wel leuk gedroomd heb en ik dit met jullie wil delen en aangezien iedereen droomt en sommige verhaaltjes ook wilt delen met de rest plaats ik hier een "Wat heb je gedroomd?" topic.

Mijn droom van afgelopen nacht:

Ajax - FC Twente in het Olympisch stadion. Ajax onder leiding van Danny Blind met Pienaar als dansende mascotte langs het veld in zo'n mascottepak. De voorhoede van Ajax bestond uit Boerrigter (debuut, wel op rechts), Huntelaar (spits) en Rosenberg (links).

Ajax kreeg veel kansen, Huntelaar schoot net over en ik zat achter het doel, ik stompte de bal terug. Rosenberg schoot op de paal en Galasek had een mooi schot vanaf buiten de 16 dat op de lat uiteenspatte. Maar toen... 0-1 voor Twente. Een counter en hoppa.

Toen weer een paar kansen voor Ajax en toen viel hij er eindelijk in, Boerrigter scoorde in z'n eerste wedstrijd voor Ajax (in mijn droom was het een klein blond mannetje) en hij jankte en kon zijn ogen niet geloven.

Blind was boos en wilde dat Boerrigter opschoot omdat Ajax pas op 1-1 stond en dat op deze manier Twente snel weer 1-2 kan maken. Ik begreep Blind wel, maar gunde Boerrigter ook zijn pleziertje. Ik ging naar Boerrigter toe en gaf hem een aai over z'n bol en tilde hem op (hij leek me in mijn droom niet groter dan mijn neefje van 2). Ik zei: heel goed gedaan, maak nu de 2-1, 3-1 en 4-1 ook maar.

Maar direct na de aftrap was het al weer 1-2 voor Twente en was Blind boos; hij had gelijk, zei hij. Toen ging ik met Blind in discussie, want ik vroeg waarom hij nou steeds een andere opstelling had en ik zei dat Boerrigter op links hoorde.  Hij gaf als antwoord: "Eigenlijk doe ik maar wat" en waardoor ik zei: laat mij dan aub trainer zijn en Blind liep naar de tribune. Ik zette de spelers gelijk wat beter op hun plekkies en het spel was perfect, helaas was er niet zoveel tijd meer om te winnen, maar het werd nog wel 2-2 door Huntelaar.

Het was wel vreemd dat Gerard van der Lem en Lange Frans mijn assistenten waren en dat ik met mijn moeder, broer en vriendin op de tribune zat voordat ik met Blind in discussie ging. Mijn moeder had op de tribune een discussie met Cohen.

Na de wedstrijd was de droom ook over.
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2006, 12:21:49 door vdVaart »

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2006, 11:46:36 »
:lol:  echt wat een droom, geniaal  :lol:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door SneijderFanForever »

Offline johan_cohen

• Talent
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2006, 12:32:51 »
ik heb gedroomd dat ik de rekeningen nog moet betalen.... :shock:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door johan_cohen »

Offline ssvoogel

• International
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1440
  • Favoriete Ajacied: Nicolás Lodeiro
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: 26 januari 2006, 16:28:27 »
Ik heb vorige week gedroomd dat mijn opa mij ging koppelen omdat hij dacht dat ik eenzaam was. Hij probeerde me echter te koppelen aan een gozer  :kots:

Dromen zijn rare verschijnselen hoor
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door ssvoogel »

Offline Forza

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
    • http://www.manutd.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: 26 januari 2006, 17:48:10 »
Inderdaad, ik vraag me welleens af hoe dromen nou eigenlijk tot stand komen..  :roll:

Ik heb vannacht ook iets heel raars gedroomd, dat ik met vrienden naar een wedstrijd van PSV ging. Ik kwam daar in het stadion het broertje van mijn vriendin en mijn vriendin in hun pyama tegen, ze stonden onder een afgelegen dakje ofzo samen met onze hond.
Ze hadden haast, want ze moesten de hond snel uitlaten ofzo..

Hele raar droom..  :roll:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Forza »

Offline vdVaart

• Legende
    • Bekijk profiel
    • Slim-Shady.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2006, 19:39:02 »
Citaat van: "ssvoogel";p="152985"
Ik heb vorige week gedroomd dat mijn opa mij ging koppelen omdat hij dacht dat ik eenzaam was. Hij probeerde me echter te koppelen aan een gozer  :kots:

Dat soort dingen spelen dus in je hoofd ;)
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door vdVaart »

Offline ssvoogel

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Nicolás Lodeiro
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2006, 19:55:42 »
Citaat van: "vdVaart";p="153039"
Citaat van: "ssvoogel";p="152985"

Dat soort dingen spelen dus in je hoofd ;)

Ik schrok ervan in mijn droom he, om even duidelijk te zijn.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door ssvoogel »

Offline michaelajaxfan

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2006, 20:34:49 »
VdVaart, die droom van je gaat echt nergens over, erg grappig (Zo zijn mijn dromen meestal ook). :P

Ik herrinner meestal niet wat ik droom. Maar als ik het onthoud, zijn het echt hele rare. Mocht de droomgod mij in de toekomst gunstig gezind zijn, zal ik de desbetreffende droom/dromen met jullie delen. Leuk initiatief trouwens, deze topic. :)
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door michaelajaxfan »

Offline Forza

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
    • http://www.manutd.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #8 Gepost op: 27 januari 2006, 14:15:32 »
Heb weer iets vreemds gedroomd..

Ik kwam terug van school en mijn broertje die nooit voetbal kijkt was Ajax - NEC op versatel aan het kijken. Ik keek op de tv en zag dat de tussenstand 6-0 was. Vanaf dat ik dat zag zat ik ineens op de tribune, ik vroeg me af wie de goals hadden gemaakt en even later stond ik zelf op het veld.
Majstorovic stond in de spits, en ik verving hem. Maakte de 7-0, 8-0 en gaf de assist aan Klaas voor de 9-0.
Ik kwam juichend naar mijn trainer toe (die was ineens ook trainer van Ajax), en majstorovic maaide mij onderweg onderuit, hij had ook ineens een NEC shirt aan.

Opvallend trouwens, mijn trainer is gek van vrouwen, zo stond er bij Ajax in het doel Marianne Timmer ( :? ). Kreeg ook iets mee dat we geen vrouwen in de goal wouden ofzo en dat Judas (de jong) op het idee kwam eigen goals te gaan maken...  :?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Forza »

Offline vdVaart

• Legende
    • Bekijk profiel
    • Slim-Shady.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #9 Gepost op: 27 januari 2006, 14:27:52 »
Citaat van: "Forza";p="153177"
Heb weer iets vreemds gedroomd..

Ik kwam terug van school en mijn broertje die nooit voetbal kijkt was Ajax - NEC op versatel aan het kijken. Ik keek op de tv en zag dat de tussenstand 6-0 was. Vanaf dat ik dat zag zat ik ineens op de tribune, ik vroeg me af wie de goals hadden gemaakt en even later stond ik zelf op het veld.
Majstorovic stond in de spits, en ik verving hem. Maakte de 7-0, 8-0 en gaf de assist aan Klaas voor de 9-0.
Ik kwam juichend naar mijn trainer toe (die was ineens ook trainer van Ajax), en majstorovic maaide mij onderweg onderuit, hij had ook ineens een NEC shirt aan.

Opvallend trouwens, mijn trainer is gek van vrouwen, zo stond er bij Ajax in het doel Marianne Timmer ( :? ). Kreeg ook iets mee dat we geen vrouwen in de goal wouden ofzo en dat Judas (de jong) op het idee kwam eigen goals te gaan maken...  :?

:lol:  :lol:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door vdVaart »

Offline XJanX

• Vedette
  • Kennis is macht!
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Miralem Sulejmani
(Geen onderwerp)
« Reactie #10 Gepost op: 27 januari 2006, 14:37:25 »
Ik weet niet wat er met mij is ben al 3 nachten achter elkaar met dames bezig geweest :P
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door XJanX »

Offline AJAXfanAPELDOORN

• Forumbeheerder
  • Legende
  • co za asy
    • Bekijk profiel
    • http://www.nba.com/pacers
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
(Geen onderwerp)
« Reactie #11 Gepost op: 27 januari 2006, 14:41:43 »
Dat zijn de betere dromen. Had ik toen ik nog in mn pubertijd zat behoorlijk 'last' van.

Jammer genoeg onthoud ik de laatste jaren mn dromen niet meer...
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door AJAXfanAPELDOORN »

Offline XJanX

• Vedette
  • Kennis is macht!
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Miralem Sulejmani
(Geen onderwerp)
« Reactie #12 Gepost op: 27 januari 2006, 14:47:32 »
Citaat van: "AJAXfanAPELDOORN";p="153182"
Dat zijn de betere dromen. Had ik toen ik nog in mn pubertijd zat behoorlijk 'last' van.

Jammer genoeg onthoud ik de laatste jaren mn dromen niet meer...

Het is alleen op een andere manier dan je denkt denk ik :P Er wordt niets gedaan hoor met die dames.. Het is meer dat ik in een soort film speel ofzo...heel vaag maar wel lache
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door XJanX »

Offline joodkevin

• Speciaal Lid
  • International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Toby Alderweireld
(Geen onderwerp)
« Reactie #13 Gepost op: 27 januari 2006, 16:05:01 »
Ik had een hele vage droom:

Ajax had een hele leeg loop net als nu de helft ging weg(bijna alle goede), de helft bleef. Ajax had een paar uit de jeugd gehaalt en kocht Stam en Davids en nog een paar onbekende namen. We wonnen alles wat er te winnen viel en bij de huldiging van ajax werd ik het podium op geroepen.

toen was de droom afgelopen :(
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door joodkevin »

Offline muldertje

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Timothéé Atouba
(Geen onderwerp)
« Reactie #14 Gepost op: 27 januari 2006, 17:36:53 »
Iedereen droomt hier over ajax 8)
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door muldertje »