Auteur Topic: Dennis Gentenaar  (gelezen 16844 keer)

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
Re: Dennis Gentenaar
« Reactie #30 Gepost op: 2 november 2007, 22:02:56 »
Welke vreemde capriolen heb je gezien dan? Want ze zijn mij niet echt opgevallen...?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Guest »

Offline ajaxrotterdam

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
    • http://
« Reactie #31 Gepost op: 3 november 2007, 11:30:45 »
Het bijna foutgaan met uitrappen tegen Utrecht, doordat hij iemand wou uitkappen.

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 17 september 2008, 17:12:04 »
Citaat
Gentenaar wil weg bij Ajax

Uitgegeven: 17 september 2008 16:54
Laatst gewijzigd: 17 september 2008 16:55
AMSTERDAM - Dennis Gentenaar stuurt aan op een vertrek bij Ajax. De tweede doelman van de Amsterdammers noemt de werkwijze van Marco van Basten in Het Parool woensdag amateuristisch. De coach wil Gentenaar en derde keeper Kenneth Vermeer voortaan laten rouleren op de reservebank. "Ik weet ook niet hoe dat moet werken", aldus Gentenaar.

Vermeer is in plaats van Gentenaar meegereisd naar Servië voor het UEFA Cup-duel met Borac Cacak. Van Basten heeft Gentenaar uitleg gegeven. “Hij zei ook dat Vermeer tegen me aan kruipt, maar nog niet op mijn niveau zit”, aldus de keeper.

“Ik word dus nog de betere keeper geacht. Toen ik vroeg waarom ik dan niet tweede keeper blijf, zei Van Basten letterlijk dat Vermeer anders met een lang gezicht zou rondlopen. Ik vind dat amateuristisch. Dat is geen topsportklimaat. Je kiest toch de beste spelers?.”

Winterstop

De bijna 33-jarige Gentenaar is in Amsterdam bezig aan zijn derde seizoen als reservekeeper. Zijn contract loopt aan het einde van dit seizoen af, maar technisch directeur Danny Blind informeerde onlangs of hij dat wilde openbreken.

“Ik was best geïnteresseerd, maar voor mij is het nu duidelijk: ik moet ook verder kijken. Dat is logisch. Ik sluit zelfs een vertrek in de winterstop niet uit”, zei Gentenaar.

Bron: Nu.nl

Zat er wel aan te komen.

Offline vdVaart

• Legende
    • Bekijk profiel
    • Slim-Shady.nl
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
« Reactie #33 Gepost op: 17 september 2008, 17:53:35 »
Tja, reservedoelman lijkt mij de meeste klote positie die je maar kan hebben. En dan nog derde keeper ook, dat is natuurlijk erg lullig want je weet dat er normaal gesproken geen wedstrijd voor je in zit. Maar goed, we hebben volgens mij een jaar of 4 geleden een ware blessureplaag op doel gehad (Lobont, Stekelenburg allebei langdurig aan de kant). Dus er moeten echt wel drie a vier redelijke keepers in de selectie zitten. Het is een moeilijke kwestie. Je zou eigenlijk derde keepers moeten kunnen uitlenen het hele jaar, maar met optie om ze terug te halen op elk moment. Dan spelen de keepers en heb je altijd een troef mocht je een blessure in je eigen doel hebben. Want het zou wel erg zuur zijn als je Vermeer (misschien wel meer talent dan Stekelenburg) verhuurt en uiteindelijk midden in het seizoen met een jeugdkeeper moet spelen.

Offline ricardo

• Algemene moderator
  • International
  • Live is uncertain, eat dessert first
    • Bekijk profiel
    • http://ajaxforum.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
  • Favoriete Ajacied: Maarten Stekelenburg
« Reactie #34 Gepost op: 17 september 2008, 18:21:23 »
Ik dacht dat MvB Gentenaar en Vermeer afwisselend tweede doelman zet.

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 september 2008, 19:33:35 »
Citaat van: "ricardo"
Ik dacht dat MvB Gentenaar en Vermeer afwisselend tweede doelman zet.

Klopt, maar dat pikt Dennis niet. Hij vindt dat hij de 2de keeper moet zijn en niet een soort wisselfunctie moet hebben

Offline XJanX

• Vedette
  • Kennis is macht!
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Miralem Sulejmani
« Reactie #36 Gepost op: 8 juni 2009, 15:36:47 »
Citaat
Gentenaar: 'Ik teken zo goed als zeker bij VVV-Venlo'

08/06/2009 11:37

Dennis Gentenaar is zaterdag medisch getest door VVV-Venlo. De Ajax-doelman verwacht komende week te tekenen bij de promovendus.

'We komen er deze week zo goed als zeker uit. VVV is een mooie en ambitieuze club en dat stralen ze ook uit. Ik heb een aantal seizoenen niet veel gespeeld. Bij VVV wil ik nu weer minuten maken. Als alles goed gaat teken ik deze week voor drie seizoenen', verklaart de 33-jarige goalie zijn keuze voor VVV boven Feyenoord en SC Cambuur-Leeuwarden aan Omroep Venlo.

De Limburgers kunnen Gentenaar transfervrij overnemen van Ajax, waar hij de afgelopen drie seizoenen onder contract stond. Hij speelde zeven competitieduels voor de Amsterdammers. Voor zijn periode bij Ajax stond Gentenaar onder de lat bij Borussia Dortmund en NEC.

VI.nl

Goede keus van Gentenaar. Heeft 3 seizoen weinig gekeept en is altijd een goede prof geweest bij Ajax. Dat hij nu weer eens wil spelen is logisch dus ik wens hem ook veel succes toe in Venlo. Grappig dat hij Venlo verkiest boven Feyenoord :)

Offline DannyIsDeMan

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Daley Blind
« Reactie #37 Gepost op: 8 juni 2009, 15:47:58 »
VVV is een leuke club om te spelen. Hij kan er ook iets laten zien.

Dennis, het ga je goed

Offline ricardo

• Algemene moderator
  • International
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 21 september 2009, 10:57:45 »
Citaat
VVV-doelman Dennis Gentenaar zal nog een kleine week geduld moeten hebben voordat hij weet wat er met hem aan de hand is. De sluitpost verliet zondag in de wedstrijd tegen Ajax het veld met wat zich aan liet zien als een zware knieblessure. Vanwege de zwelling kan er echter nog geen scan van het gewricht worden gemaakt.
Gentenaar moest zich na 75 minuten vervangen nadat hij zich verstapte. De pijn op het gezicht van de Nijmegenaar verraadde dat de kwetsuur waarschijnlijk van serieuze aard is. Vlak nadat de doelman naar de grond ging verklaarde hij tegen zijn ploeggenoten dat hij iets hoorde knappen in zijn knie.

De 33-jarige Gentenaar, in het verleden ook actief voor NEC en Borussia Dortmund, werd afgelopen zomer door de Limburgers overgenomen van Ajax. Tot op heden speelde hij zeven officiële duels voor VVV, waarin hij twaalf doelpunten te verwerken kreeg.

bron: Voetbalzone

Ik vind het wel sneu voor hem, aangezien hij bij Ajax géén eerste keus was en ook regelmatig in de lappenmand zat...

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 25 september 2009, 17:03:26 »
Citaat van: "www.vi.nl"
Seizoen is voorbij voor ongelukkige Gentenaar

25/09/2009 17:51

VVV-Venlo kan de rest van het seizoen niet meer beschikken over Dennis Gentenaar. De doelman liep zondag in het thuisduel met Ajax een knieblessure op en moet zes á negen maanden revalideren.

Uit onderzoek bleek vrijdag dat de voormalig Ajax-doelman de kruisband in zijn linkerknie heeft afgescheurd. Over enkele weken wordt Gentenaar geopereerd, vanwege het vocht in zijn knie.

Gentenaar verhuisde deze zomer transfervrij naar Venlo, nadat hij twee jaar reserve-doelman was geweest in Amsterdam. Zijn inbreng bij VVV blijft vooralsnog beperkt tot zeven competitieduels

Ik vind dit echt heel sneu voor die jongen

Offline Langevent

• Vedette
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Siem de Jong
« Reactie #40 Gepost op: 27 september 2009, 02:15:52 »
tis een beste kerel... erg jammer dat het zo moet eindigen. ben benieuwd wat hij volgend jaar zal doen.. doorgaan of nokken?

Offline ricardo

• Algemene moderator
  • International
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 30 september 2009, 21:01:14 »
Citaat
Dennis Gentenaar zal de komende periode revalideren bij Ajax, zo liet hij zelf weten in de nieuwe uitgave van Voetbal International. De afgelopen zomer naar VVV vertrokken doelman raakte in het duel VVV-Ajax zwaargeblesseerd. Hij is naar verwachting voor bijna het gehele seizoen uit de roulatie. Omdat hij nog in de buurt van Amsterdam woont, heeft Ajax hem toestemming gegeven om voorlopig tot aan zijn operatie bij Ajax te revalideren.

bron: Ajaxnetwerk

Offline Dennes

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
    • www.youtube.nl
« Reactie #42 Gepost op: 1 oktober 2009, 22:37:42 »
Heel mooi gebaar!

Offline muldertje

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Timothéé Atouba
« Reactie #43 Gepost op: 7 oktober 2009, 09:10:20 »
Idd, bij VVV blijkt het materiaal nogal tekort te schieten qua herstel en krachthonk. Mooi gebaar!

Offline Mloesje

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
Dennis Gentenaar
« Reactie #44 Gepost op: 10 augustus 2011, 18:26:24 »
Citaat
Ajax meldt zich voor Gentenaar

AMSTERDAM - Ajax heeft zich woensdag bij VVV-Venlo voor Dennis Gentenaar gemeld. De kampioen uit Amsterdam heeft interesse in de doelman omdat het met NEC geen overeenstemming kan bereiken over de komst van Jasper Cillessen.

NEC vraagt naar verluidt een bedrag van 6 miljoen euro voor de talentvolle doelman. ''We hebben de laatste weken gekeken wat Maarten Stekelenburg en Michel Vorm waard zijn'', vertelt een woordvoerder van Ajax.

''Daarom heeft het op dit moment geen zin om met NEC om de tafel te gaan zitten. Ze vragen in onze ogen een absurd bedrag.''

De 35-jarige Gentenaar was vanaf 2006 al drie seizoenen actief als tweede doelman van Ajax, dat sinds het vertrek van Stekelenburg naar AS Roma op zoek is naar een keeper.

Kenneth Vermeer is voorlopig de eerste doelman van de formatie uit de hoofdstad. Trainer Frank de Boer leek het een goed plan dat Cillessen met Vermeer zou gaan concurreren.

Afwachten

De 22-jarige Cillessen staat positief tegenover een vertrek naar Amsterdam. ''Maar ik ga dan wel proberen om daar ook eerste doelman te worden'', verklaarde hij zaterdag na het duel tussen NEC en SC Heerenveen. ''Maar ik moet natuurlijk eerst afwachten of de clubs er uitkomen.''

Ajax heeft zich bij Gentenaar gemeld omdat de club vreest dat het met NEC geen akkoord over Cillessen kan bereiken. Beide clubs kunnen de komende weken nog tot elkaar komen. De transfermarkt sluit op 1 september.

bron: nu.nl