Auteur Topic: Mogelijke versterking aanval  (gelezen 8668 keer)

Offline voetbalfreak90

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://www.hoekseboysb1.tk
(Geen onderwerp)
« Reactie #30 Gepost op: 20 oktober 2006, 20:39:04 »
versterking rechts voor kunnen we wel gebruiken.. links voor vind ik mitea goeie optie, maar die is gewoon te vaak geblesseerd dus dat wordt hem ook niet.. babel doet het nu wel goed daar, maar ik zie liever gewoon een linkspoot daar.. maar welke speler(s) zouden we dan kunnen halen?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door voetbalfreak90 »

Offline Milenko81

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #31 Gepost op: 21 oktober 2006, 13:52:43 »
Citaat van: "voetbalfreak90";p="180698"
versterking rechts voor kunnen we wel gebruiken.. links voor vind ik mitea goeie optie, maar die is gewoon te vaak geblesseerd dus dat wordt hem ook niet.. babel doet het nu wel goed daar, maar ik zie liever gewoon een linkspoot daar.. maar welke speler(s) zouden we dan kunnen halen?

Een post van meer dan 1 regel! AAAAAAAARRGGG!!! :shock:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Milenko81 »

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
(Geen onderwerp)
« Reactie #32 Gepost op: 20 januari 2007, 13:41:57 »
Citaat
Liverpool heeft zich versterkt met een talent uit de jeugdopleiding van Ajax. De Engelse topclub plukt de 18-jarige centrumspits Jordy Brouwer weg uit Ajax À1.

Brouwer stond al geruime tijd in de belangstelling van enkele Engelse clubs. De aanvaller besloot aanvankelijk bij Ajax te blijven, maar toen een contractaanbieding uitbleef, koos hij alsnog voor het Engelse avontuur.

Brouwer tekent bij Liverpool een contract voor 4,5 jaar. The Reds hoeven alleen opleidingskosten te betalen voor de aanvaller, omdat deze bij Ajax nog geen officieel contract had getekend.

Technisch directeur Martin van Geel geeft vandaag in het AD een toelichting op de opvallende transfer. "Bij Jordy's beoordeling hadden we niet de volledige overtuiging dat hij klaar was voor de stap naar de beloften. Die twijfel bleef nadat Liverpool zich voor hem had gemeld. Dat zeg ik zonder rancune, want ik gun Jordy alle succes."

Brouwer speelde vanaf de B2 in de jeugdopleiding van Ajax. De aanvaller moet het voornamelijk hebben van zijn doelgerichtheid. Met 14 goals werd hij dan ook topscorer van de Eredivisie B-jeugd. Vorig jaar was hij met 28 doelpunten in de A-jeugd zeer doeltreffend.

Brouwer is de tweede jeugdspeler die in korte tijd vertrek bij Ajax. Onlangs stapte de talentvolle B1-speler en jeugdinternational Ben Rienstra al over naar AZ.

voetbalzone.

Waarom spreken we nog over versterken als we dit soort dingen laten gebeuren.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door NinjaKai »

Offline m

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #33 Gepost op: 20 januari 2007, 14:06:32 »
Van Geel is toch duidelijk?
Citaat
Technisch directeur Martin van Geel geeft vandaag in het AD een toelichting op de opvallende transfer. "Bij Jordy's beoordeling hadden we niet de volledige overtuiging dat hij klaar was voor de stap naar de beloften. Die twijfel bleef nadat Liverpool zich voor hem had gemeld. Dat zeg ik zonder rancune, want ik gun Jordy alle succes."
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door m »

Offline NinjaKai

• International
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #34 Gepost op: 20 januari 2007, 16:45:13 »
Citaat van: "m";p="187057"
Van Geel is toch duidelijk?
Citaat

Ja maar aan de andere kant maakt de gast wel hendig veel doelpunten, noet het hebben van zijn doelgerichtheid, zou ik op z;n minst een conctract aangeboden hebben voor een jaartje kijken hoe hij zich ontwikkelt en niet ach ja jong ga maar lekker naar liverpool, he jammer je bent toch een goede voetballer geworden.

Offline AjaxIsMyLife

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://www.ajax.nl
Versterking aanval
« Reactie #35 Gepost op: 16 maart 2007, 19:43:46 »
Een goede spits zou Samuel Eto'o van FC.Barcelona zijn.Daar moet Ajax proberen mee te onderhandelen.Want kijk.Als Ajax met V.Nistelrooij of Ronaldinho zou gaan onderhandelen, zou dat niks opleveren.Bij Eto'o zou het nog wat op kunnen leveren.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door AjaxIsMyLife »

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
(Geen onderwerp)
« Reactie #36 Gepost op: 16 maart 2007, 19:56:06 »
Doe eens realistisch zeg  :roll:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door SneijderFanForever »

Offline Rob

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #37 Gepost op: 16 maart 2007, 21:09:22 »
Niet zo boos SSF, hij is nog maar 10,
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Rob »

Offline Ajaxfan2000

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #38 Gepost op: 16 maart 2007, 21:33:46 »
Citaat van: "Rob";p="190644"
Niet zo boos SSF, hij is nog maar 10,

of Zij :wink:
Eto'o is niet haalbaar denk ik. en we hebben in de spits positie geen problemen lijkt mij, als je Huntelaar al wissel kan zetten.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Ajaxfan2000 »

Offline bobbagatez

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #39 Gepost op: 11 mei 2007, 13:57:41 »
andy vd meijden terughalen lijkt me geen verkeerd iets.. howel ik eigenlijk niet weet hoe hij tegenwoordig prestreerd.. hij schijnt weinig aan spelen toe te komen...

bij ajax in de tijd dat hij nog voor nl 11tal speelde, vond ik hem altijd erg goed!

maar hij komt van een engelse club dus zal wel een mega-salaris hebben..
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door bobbagatez »

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #40 Gepost op: 18 mei 2007, 00:27:02 »
Citaat van: "bobbagatez";p="194235"
andy vd meijden terughalen lijkt me geen verkeerd iets.. howel ik eigenlijk niet weet hoe hij tegenwoordig prestreerd.. hij schijnt weinig aan spelen toe te komen...
.

In het ene topic wordt Kluivert afgefikt omdat hij altijd geblesseerd en/of vergane glorie is. En hier wordt gevraagd naar iemand die de afgelopen 3 seizoenen vaker in de bank van de fisio heeft gezeten dan op een trainingsveld......

Laten we Andy maar niet halen. Misschien is Kalu Uche een optie voor de rechtervlank?? Ooit was Ajax bezig met hem, maar wou zijn toenmalige club niet meewerken.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Yiggi »

Offline NinjaKai

• International
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #41 Gepost op: 18 mei 2007, 09:10:43 »
Citaat van: "Yiggi";p="194641"
.

In het ene topic wordt Kluivert afgefikt omdat hij altijd geblesseerd en/of vergane glorie is. En hier wordt gevraagd naar iemand die de afgelopen 3 seizoenen vaker in de bank van de fisio heeft gezeten dan op een trainingsveld......

Laten we Andy maar niet halen. Misschien is Kalu Uche een optie voor de rechtervlank?? Ooit was Ajax bezig met hem, maar wou zijn toenmalige club niet meewerken.

Dit is toch anders Andy is een stuk jonger dan kluivert en is waarschijnlijk steeds gebleseerd doordat het een zwaardere competitie is. Als hij terug naar ajax komt is hij van dat probleem af. En qua salaris gewoon moet hij gewoon flink inleveren.

Offline SUPER AFCA

• Jeugdspeler
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://www.finalscoreforums.com
(Geen onderwerp)
« Reactie #42 Gepost op: 18 mei 2007, 09:54:46 »
Citaat van: "NinjaKai";p="194649"
.

Dit is toch anders Andy is een stuk jonger dan kluivert en is waarschijnlijk steeds gebleseerd doordat het een zwaardere competitie is. Als hij terug naar Ajax komt is hij van dat probleem af. En qua salaris gewoon moet hij gewoon flink inleveren.

We hebben Bakircioglu al gehaald voor die kant. Laat een jongen uit de jeugd maar reserve zijn voor die positie.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door SUPER AFCA »

Offline NinjaKai

• International
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #43 Gepost op: 18 mei 2007, 18:05:58 »
Citaat van: "SUPER AFCA";p="194654"
Citaat van: "NinjaKai";p="194649"
.

Dit is toch anders Andy is een stuk jonger dan kluivert en is waarschijnlijk steeds gebleseerd doordat het een zwaardere competitie is. Als hij terug naar Ajax komt is hij van dat probleem af. En qua salaris gewoon moet hij gewoon flink inleveren.
We hebben Bakircioglu al gehaald voor die kant. Laat een jongen uit de jeugd maar reserve zijn voor die positie.

Nou heb toch leiver dat een jongen uit de jeugd derde keus is achter van der meyde en bak. Het wordt eens tijd dat we voldoende vleugelspelers hebben en niet dat we dalijk in een cl wedstrijd zitten en dan moetne gaan improviseren met jeugd. Ze doen eht nooit slecht, maar niet slecht wil nog niet zeggen dat het zeer goed is. En we willen ons toch weer eens fatsoenlijk gaan profileren in europa lijkt mij. En dat moet ook kunnen met deze selectie zelfs als we sneijder kwijt raken.

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #44 Gepost op: 18 mei 2007, 19:08:59 »
Citaat van: "NinjaKai";p="194670"

Nou heb toch leiver dat een jongen uit de jeugd derde keus is achter van der meyde en bak. Het wordt eens tijd dat we voldoende vleugelspelers hebben en niet dat we dalijk in een cl wedstrijd zitten en dan moetne gaan improviseren met jeugd. Ze doen eht nooit slecht, maar niet slecht wil nog niet zeggen dat het zeer goed is. En we willen ons toch weer eens fatsoenlijk gaan profileren in europa lijkt mij. En dat moet ook kunnen met deze selectie zelfs als we sneijder kwijt raken.

Ehm ja..... Als hij zo goed is, waarom hoor je dan niets meer van hem? Ik kan je zo zeggen dat we op rechts met Bakkie een hele goede en solide aanwinst hebben. Als je dan toch een solide achtervang wil hebben, dan kun je erbij denken dat we ook nog Babel en Perez op rechts kunnen zetten. We zijn Mitea nog niet kwijt, dus die kan altijd nog op links achtervang zijn.

Andy mag lekker bij Everton blijven
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Yiggi »