Auteur Topic: Mogelijke versterking doelverdediging  (gelezen 4545 keer)

Offline bobbagatez

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #15 Gepost op: 11 december 2006, 11:55:57 »
van fessem, dat zal wel een grap zijn lijkt me wel!

Maar idd, steek is niet slecht maar zeker ook niet supergoed.
hij kan dan wel de beoogde opvolger van vd sar zijn bij het nederlands elftal, maar dat kom ook wel omdat er niets beters is.
Zolang er niets beters is moet steek gewoon eerste keep blijven, Vermeer is er zeker nog niet klaar voor en het lijkt me dan ook goed als hij word uitgeleend.

Problemen als een paar jaar geleden, toen de reeds gestopte grim weer op de bank plaats moest nemen, waren erg extreem. En in dat geval kan grim dat wel weer een keer doen:P.

maar voor mij hoeven er niet 2e rangs keepers bijgehaalt worden, als je vd sar kan halen altijd doen. Maar anders niet. in dat geval zal je stekelenburg wel kwijtraken maar dat is niet zo erg want als het zover is dat sar zal stoppen is vermeer misschien wel klaar voor het grote werk of  heb je al een andere keeper opgeleid.

maar ajax moet niet altijd naar de toekomst blijven kijken. er mag ook wel eens op dit moment gepresteerd worden dus spelers die miss niet al te lang meer meegaan maar nu wel top zijn mogen best eens de voorkeur krijgen. het moet natuurlijk niet zo zijn dat er alleen maar 30+ers zijn....
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door bobbagatez »

Offline Rob

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #16 Gepost op: 24 december 2006, 12:34:32 »
Citaat
Edwin van der Sar zal zijn loopbaan niet afsluiten bij Ajax. Tenminste, dat verwacht de 36-jarige doelman van Manchester United zelf. Op zijn persoonlijke website noemt hij een terugkeer naar Amsterdam 'redelijk uitgesloten'

Van der Sar zette onlangs zijn handtekening onder een nieuw contract bij Manchester United, waardoor hij medio 2008 aan de Britse club verbonden is.
"Een ding is wel zeker, de kans dat ik terug naar Ajax kom is na deze contractverlenging redelijk uitgesloten. Niet dat het ter sprake was hoor, maar er zijn de afgelopen jaren wel wat signalen afgegeven over en weer en het zou natuurlijk leuk geweest zijn om bij m'n oude club af te sluiten."
"Maar ik denk echt dat dit, mijn contractverlenging bij United, het beste voor me is. Ik speel bij een fantastische club, in een sterk team, in een van de beste competities ter wereld en mijn familie en ik hebben het inmiddels helemaal naar onze zin hier", schrijft Van der Sar op zijn website.

Ajaxshowtime.com

:(
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Rob »