Auteur Topic: Dit was niet mijn Nederlands Elftal!!  (gelezen 17142 keer)

Arend

• Gast
Dit was niet mijn Nederlands Elftal!!
« Gepost op: 25 juni 2006, 23:26:56 »
In de hele eerste rond één kans gecreërd en geen één weggeven.
In het hele tournooi geen opkomende backs of inschuivende middenvelder gezien.
Totaal geen regiseur of aanjager gezien.
Veel te veel aandacht voor de tegenstander en het aannaaien van kaarten en te weinig aandacht voor de bal zelf.
Totaal gebrek aan slimheid om situaties in je voordeel om te buigen.
Een spits die het allemaal zelf maar moet uitzoeken.
Matig vleugelspel, gericht op toeval.

Wat ik heel erg vind: een prachtige speler als Ronaldo uit de wedstrijd schoppen met onnodig en schandalig hard spel. Dat past ons niet.

Een Nederlands elftal moet altijd op de school van Ajax gebaseerd zijn. Opkomende backs, aansluitende verdediging, middenvelders die de spits ondersteunen en spelen om te scoren.

Van Basten heeft wat foutjes gemaakt, maar goed, hij heeft veel meer goed gedaan. Maar: teveel spelers die al geel hadden niet gewisseld, Sneijder en VD Vaart niet op zijn manier gebruikt dat je wat aan ze hebt, Davids en Huntelaar thuisgelaten. Het is nog al wat. Advocaat zou zijn gevierendeeld. Van Basten had wel een zeer goede analyse en maakt in alles de indruk altijd al over dit tournooi heen gekeken te hebben.

Ik hoop dat de komende twee jaar de belofte van dominant voetbal uit de verf komt.

Dit elftal heeft nuttige ervaring opgedaan en de komende twee tournooien gaat dat groot voordeel opleveren.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Arend »

Offline bron

• Talent
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: 26 juni 2006, 02:30:37 »
je hebt gelijk arend

ik heb NOOIT van deze team genoten, alleen van robben of van persie met hun akties (in de eerste twee wedstrijden helaas)

onze middenveld had echt geen kracht, spelers als van bommel en vdvaart brachten niks, - we hadden davids nodig!!!!

tegen portugal heb ik nooit het gevoel dat wij DE WIL OM TE WINNEN hadden!!!
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door bron »

Arend

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: 26 juni 2006, 09:06:23 »
Het heeft meer aan spelers als Mathijsen en Kuijt gelegen, gewogen en te licht bevonden. Voor het hoogste nivo komt VD Vaart in dit soort wedstrijden totaal niet tot zijn recht, hij hoort in een 4-3-3 systeem eigenlijk helemaal niet op het middenveld te spelen op dit moment, net als Sneijder. Sneijder zou nog linksvoor kunnen, overigens. Op het hoogste nivo ga je er dan af. Maar in NL hebben we te weinig talent en daardoor moet je wel gebreken accepteren. Zoals je jonge spelers op het middenveld.

Op het middenveld heb je duelkracht en snelheid nodig, anders ben je gewoon geen middenvelder.

Voordeel is wel dat deze spelers over 4 jaar, asls ze nog steeds jong zijn, enorm veel ervaring hebben.

Realiteit is dat Nederland niet iedere 4 jaar een topteam op de been kan brengen. Tuurlijk, Stam had erbij, moeten zijn. Maar die had geen zin meer in 36 oefeninterlands per jaar, is ook niet meer op te brengen, dus die viel af. Zo kan je op veel spelers ingaan. Maar de nadruk lag en ligt op het team, waar veel voor valt te zeggen.

Dit team was het team van de vieze vuile overtredingen en van de verdediging.

Zoals de hele sport steeds meer gedomineerd word door vieze vuile overtredingen en door de verdediging.

Ik ben voor gebruik van TV Beelden, niet om buitenspel en goals vast te stellen, maar vooral om iedereen die een overtreding maakt die een kaart waard is te boeken, net zoals iedere aangenaaide kaart teruggedraaid kan worden.

Diving, overdreven vallen, ellebogen, schandalige overtredingen zoals die van Bohlarouz, het moet er allemaal uit.

Ik wil spelers als Ronaldo en Van Persie zien, al die slagers zijn er om voor lul gezet te worden door de artiesten, niet om de artiesten de arena uit te schoppen.

Offline vdVaart

• Legende
    • Bekijk profiel
    • Slim-Shady.nl
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
(Geen onderwerp)
« Reactie #3 Gepost op: 26 juni 2006, 16:08:18 »
Robben en Van Persie waren inderdaad de enige dit toernooi die het goed deden, maar Nederland mist gewoon échte buitenspelers (die er ook echt niet zijn) en spelers als Davids. Zoals Arend al eens had gezegd, Sneijder en Van der Vaart zijn dezelfde type spelers. Onzinnig dus om ze allebei mee te nemen, laat staan nog samen op te stellen ook.

We hadden geen spits, Van Nisterlooy speelde niet goed. Kuyt speelt nog steeds op het niveau van Feyenoord en Vennegoor heeft niks in Oranje te zoeken.

Achterin heb ik genoten van Boulahrouz, op de wedstrijd van gister na dan. Maar goed, hij had gewoon centraal achterin moeten staan met Ooijer. Mathijsen hoef ik nooit meer in Oranje te zien. Als hij er niet bij was, had Oranje met wat meer gemak van Ivoorkust gewonnen.

Van Basten heeft gefaald. Dat is één ding wat duidelijk is.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door vdVaart »

Offline muldertje

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Timothéé Atouba
(Geen onderwerp)
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2006, 16:30:16 »
Ik vind Robben toch een échte linksbuiten. een linkspoot die snel is, een man kan passeren en vaak scoort. toch wel de kenmerken van een buitenspeler. Zelfde geldt voor van Persie
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door muldertje »

Arend

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2006, 17:22:55 »
De buitenspelers kregen geen ondersteuning van backs die er over heengaan. ls je spelers van feyenoord mee moet nemen, dan moet je dus voor wat betreft WK nivo 24 in het dozijn nivo spelers meenemen.

Castelen mocht bijna mee, terwijl die zelfs bij feyenoord niet uitblinkt. Spelers van feyenoord moeten echt alleen mee als ze er daar met kop en schouders boven uit steken.

Dat dat soort spelers bijna mee mochten of mee zijn gegaan, geeft aan dat Van Basten weinig keus had op sommige posities.

Nederland heeft geen rechtsback, heeft geen rechtsvoor en heeft veel goede spitsen, maar die ene die we nodig hebben was er niet bij.

Echter, als het allemaal van Huntelaar had moeten komen hadden we het ook niet gered.

Wellicht verdienen we het niet om wereldkampioen te worden. We hebben veel topspelers in het buitenland die het goed doen bij de club maar in het NL elftal altijd falen of er een zooitje van maken ( seedorf die VD M zijn EK verkloot heeft door zijn eigen spel te gaan spelen ) ( Makaay, in NL geen schim van wat hij in Munchen is ) ( Stam, wilde niet )

Met die spelers is dus iets niet in orde, en dat komt door het verleden lijkt mij.

Van Basten heeft kei en kei hard gesaneerd wat hard nodig was.

Wat we nodig hebben zijn spelers die al vanaf de jongste nationale elftallen leren dat je bij het Nederlands elftal op het hoogste nivo speelt en dus je kop moet houden en je dienstbaar moet opstellen. Dat in het nationaal elftal spelen ook betekend dat je als een sportman leeft, het hele jaar, en niet als een filmster die op alle grote feesten komt en regelmatig boeken uitgeeft.

Van Basten heeft de juiste weg ingeslagen, maar onder zijn verantwoordelijkheid heeft Nederland gisteren alles gedaan wat wij niet horen te doen en andersom.

Over twee jaar heb ik een definitief oordeel nu heeft hij de gele kaart.

Maar hij is de juiste weg ingeslagen een WK dat alleen over voetbal ging, HEERLIJK.

Op die laatste wedstrijd na dan ze hadden beter even kunnen recruteren in achterbuurten en types als Hosé opstellen. Dan hadden we tenminste een Figo gezien die echt pijn had.

Dat zie ik nog liever dan een Nederlands elftal dat Duitser speelt dan de Duitsers zelf.

Maar ze moeten gewoon terug naar de Hollandse school, dit was leerzaam allemaal maar te veel op resultaat gericht. Juist omdat het om resultaat ging, hebben de spelers minder geleerd dan haalbaar was.

Iedere wedstrijd heeft twee doelen: winnen en beter worden. Als je alleen maar voor de winst gaat, word je niet snel beter.

Offline Nebuk

• Jeugdspeler
  • **
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2006, 20:19:45 »
Arend je hebt gelijk van Ronaldo, het past ook niet bij Nederland om hem de wedstrijd uit te schoppen, alleen ik vond het machtig mooi dat hij het 1x deed! die Ronaldo gaat altijd voor de show, staan ze achter in de laatste minuten gaat hij weer eens een bal achter zn standbeen doen, onzin Boula mocht het van mij 1x vlikken!
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Nebuk »

Offline Laura

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #7 Gepost op: 27 juni 2006, 00:20:49 »
C-Ronaldo is zeker een showmanntje, dat straalt er ook aan alle kanten van af. Veel van Cristiano's acties zijn alleen wel effectief, kun je lang niet van alle 'show-spelers' zeggen.. Dat hij op zo'n manier de wedstrijd uit geschopt moet worden zegt genoeg over het niveau.. Jammer, want creativiteit was juist wat er miste tijdens deze wedstrijd, tijdens bijna het hele WK eigenlijk.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Laura »

Offline johan_cohen

• Talent
  • **
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #8 Gepost op: 27 juni 2006, 08:18:55 »
Citaat van: "Nebuk";p="171678"
vlikken!
flikken?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door johan_cohen »

Offline Martinho

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://www.sportcluboverdinkel.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #9 Gepost op: 27 juni 2006, 08:37:36 »
Ik vond het op dt moment niet zo heel erg, omdat ik Ronaldo echt een wereldspeler vind. Levensgevaarlijk en een actie-arsenaal om van te smullen. Heerlijke speler; spijtig dat hij uit de wedstrijd is geschopt, maar liever tegen Nederland dan tegen een ander land.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Martinho »

Offline Q

• Jeugdspeler
  • **
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #10 Gepost op: 27 juni 2006, 09:57:52 »
Ik vind het een irritant ventje, alleen z'n kop al... Hij verdient het niet om de wedstrijd uitgeschopt te worden, maar daar kan van Basten over meepraten. En het was hard tegen hard, ook die Portugezen hebben er een paar goed geraakt, hoor.

ontopic:
Ik vond Nederland qua spelbeeld ook zwaar onvoldoende. Het klopte niet, maar dat is ook niet gek met Sneijder in 'de punt naar achteren' waar Cocu hoort, zonder Davids de gemiste kuitenbijter :roll: en van Nistelrooij die opeens moet gaan meevoetballen terwijl ie vooral goed is in de 16 en daar kan scoren. Het kwam er op neer dat de aangevende spelers (Robben en van Persie) de afmakers waren en de afmaker (van Nistelrooij) de aangever moest zijn.

En het einde van wedstrijd tegen Portugal met Vennegoor of Hesselink was helemaal k*t. Waar Nederlands grootste kwaliteit is het op positie stukspelen van de tegenstander gaan we lekker lange ballen van achteruit geven. Daar is Nederland nooit goed in geweest. En dat met 1 iemand voorin die daar voor gemaakt is (VoH). Dus die anderen staan er eigenlijk niets te doen. Via de zijkant er langs en voorgeven dat zou logischer zijn, je hebt iemand met een goede voorzet aan de zijlijn staan en één of twee portugezen die uit het centrum wegmoeten om hem te bewaken waardoor er ruimte komt.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Q »

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
(Geen onderwerp)
« Reactie #11 Gepost op: 27 juni 2006, 13:05:16 »
Citaat van: "Arend";p="171579"
Het heeft meer aan spelers als Mathijsen en Kuijt gelegen, gewogen en te licht bevonden. Voor het hoogste nivo komt VD Vaart in dit soort wedstrijden totaal niet tot zijn recht, hij hoort in een 4-3-3 systeem eigenlijk helemaal niet op het middenveld te spelen op dit moment, net als Sneijder. Sneijder zou nog linksvoor kunnen, overigens. Op het hoogste nivo ga je er dan af. Maar in NL hebben we te weinig talent en daardoor moet je wel gebreken accepteren. Zoals je jonge spelers op het middenveld.

Op het middenveld heb je duelkracht en snelheid nodig, anders ben je gewoon geen middenvelder.

Voordeel is wel dat deze spelers over 4 jaar, asls ze nog steeds jong zijn, enorm veel ervaring hebben.

Realiteit is dat Nederland niet iedere 4 jaar een topteam op de been kan brengen. Tuurlijk, Stam had erbij, moeten zijn. Maar die had geen zin meer in 36 oefeninterlands per jaar, is ook niet meer op te brengen, dus die viel af. Zo kan je op veel spelers ingaan. Maar de nadruk lag en ligt op het team, waar veel voor valt te zeggen.

Dit team was het team van de vieze vuile overtredingen en van de verdediging.

Zoals de hele sport steeds meer gedomineerd word door vieze vuile overtredingen en door de verdediging.

Ik ben voor gebruik van TV Beelden, niet om buitenspel en goals vast te stellen, maar vooral om iedereen die een overtreding maakt die een kaart waard is te boeken, net zoals iedere aangenaaide kaart teruggedraaid kan worden.

Diving, overdreven vallen, ellebogen, schandalige overtredingen zoals die van Bohlarouz, het moet er allemaal uit.

Ik wil spelers als Ronaldo en Van Persie zien, al die slagers zijn er om voor lul gezet te worden door de artiesten, niet om de artiesten de arena uit te schoppen.

Nederland heeft zeker de kwaliteit om elke vier jaar met een top team naar het wk te gaan. Dit keer had hij davids en seedorf mee moeten nemen en maduro en Landzaat thuis laten die zijn er wimpelweg niet klaar voor in geval landzaat wordt die dat volgens mij ook nooit. Laat die vennegoor of hesselink gewoon thuis en neem je huntelaar lekker mee, want in de vorm van babel heb je al een breekijzer, dit heeft babel vaak genoeg bij ajax al bewezen, en bij babel is het meer dan de bal door koppen. Een jan kromkamp (in deze vorm) en een jaliens hebben echt niks te zoeken in het nederlandselftal als je dan echt een lefgozer bent probeer het dan eens met een arjan de zeeuw, die kan het ook wel aan. Zet je hem of boula of johnny op rechtsback hadden we alweer een topteam. En dan over twee jaar vul je het aan met wat nieuwe spelers, en danover twee weer wat nieuwe spelers, heb je zowel bij het wk als het ek elke keer een topteam
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door NinjaKai »

Arend

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #12 Gepost op: 27 juni 2006, 13:25:30 »
Net als Nanninga in 78 of Kieft in 88 kunnen wat mindere spelers die sommige dingen heel goed doen heel nuttig zijn in de slotfase.

Vennegoor koos heel goed positie en legde de bal goed neer. De rest, echter, stond niet gevarieerd opgesteld, waardoor Nederland zelf de ruimte vulde in plaats van maakte.

Als de tegenstander de laatste tien minuten helemaal stopt met voetballen, kan je met gewoon 3-2-5 gaan spelen. Dus met één diepe spits, een target man, twee spelers die aan de zijlaan geplakt worden en twee aanvallende spelers vlak achter de spits.

Ik snapte ook niet waarom Van Basten maar drie spitsen wilden meenemen, waarvan er één als spits sowieso te kort komt.

Nu wel, Van Basten denkt vanuit de verdedinging, vanuit de Nul. Dat is onnederlands en ook gewoon verkeerd, Nederland krijgt bijna altijd tegengoals tegen sterke teams. Dus vanuit de nul denken is gewoon de verkeerde insteek.

Het verschil tussen een Wereldkampioen en een landje dat er van mag dromen is dat je miet van één spelopvatting afhankelijk bent, maar dat je spelers goed genoeg zijn om meerdere systemen te kunnen spelen.

Dat had Nederland alleen in 74 en 98 dus dat topteam wat we iedere 4 jaar zouden hebben, ik zie het niet eerlijk gezegd.

Voor 74 was het helemaal niets, in 74 trof Nederland een tegenstander inde finale die goede spelers had en beter met de druk omging, 78 hadden we een vrij goed team maar Italië, West Duitsland en Brazilië waren beter, in 82 waren we gewoon matig, in 86 te onervaren, in 90 hadden e we zaakjes te laat voor elkaar waardoor we te vroeg tegen een zware tegenstander kwamen en er met pech uitgingen,  in 94 was er te weinig talent, in 98 waren we de beste en in 02 waren te veel spelers al over hun top, was er een gebrek aan winnaars.

Kortom er er had al in 98 gesaneerd moeten worden.

Dit jaar was het jaar van te weinig talent in de juiste leeftijd, veel spelers waren te jog of te oud, wat ook weer komt doordat ook Advocaat ten onrechte niet gesaneerd heeft. Je moet saneren na ieder WK en niet na een EK. Maar Van basten had die keuze dus niet.

Op dit moment moet je afscheid nemen van Van Nistelrooy, niet omdat hij niet goed is, maar omdat hij in 2010 33 is en Huntelaar iets van 25. Van Bommel moet er ook uit, om dezelfde reden. Van de Sar kan je nog even laten staan, een nieuwe keeper kan na het EK ook wel.

Maar dat EK, daar moet je gewoon over heen kijken. Alles draait om de CL , de Copa libretadores en het WK in het voetbal. Het EK is net zoiets als de UEFA Cup, heel leuk om te winnen, maar bijzaak.

Die omslag in gedachten moetn we ook maken, willen we ooit kampioen worden. Het EK is bijzaak.

Overigens, Davids is terecht niet meegegaan, scoorde sowieso al zelden en is zijn snelheid van handelen kwijt.

Offline Svensson

• Vedette
    • Bekijk profiel
    • http://www.kvsk.be
(Geen onderwerp)
« Reactie #13 Gepost op: 27 juni 2006, 13:37:57 »
ANALYSE. Waarom de scheidsrechter van Portugal-Nederland geen rode kaart verdient

SCHIETEN OP DE SCHEIDSRECHTER IS GEMAKKELIJK

Voor een goede voetbalwedstrijd zijn 25 goed geïnspireerde acteurs nodig: de 22 voetballers en het arbitrale trio. Alle pijlen op de Russische ref Valentin Ivanov afschieten is dus een grote vergissing. De Nederlanders en de Portugezen wilden er zondag in Nürnberg geen aangename wedstrijd van maken. Op geen enkel moment werd de fair play ter harte genomen.

Van de eerste minuut, toen de Nederlander Mark van Bommel al een gele kaart kreeg, tot de laatste minuut ging het erover mekaar kaarten aan te naaien, zich te laten vallen en de scheidsrechter verbaal te beïnvloeden. Het werd een voetbaloorlog met kleine, gemene soldaatjes. De bevelhebber achteraf verdiende beter.

Het wangedrag tussen de lijnen was een zwaktebod van spelers en trainers. Op die manier probeerden ze hun tekortkomingen weg te moffelen. De ontspoorde voetbalvariant van wie niet sterk is, moet slim zijn in al zijn glorie. Portugal is ondanks het beste WK-resultaat in jaren over zijn top heen. Het is geen topteam en toonde zich een meester in het tijd winnen.

Nederland heeft gewoonweg niet de kwaliteiten van weleer. De selectie die in Duitsland aanwezig was, haalt zelfs niet het niveau van de groep die in 2002 het WK miste in een voorrondegroep met Ierland en... Portugal. Met de nodige dosis geluk kwalificeerde Oranje zich in een voorronde met Tsjechië en Roemenië voor dit WK. Van Basten liet toch nog kwalitatief betere spelers als Edgar Davids, Clarence Seedorf, Roy Makaay en Klaas Jan Huntelaar thuis om de vrede te bewaren of de selectie in evenwicht te houden.

,,De scheidsrechter maakte er een zootje van'', aldus bondscoach Marco van Basten zondag; zo sprong hij op de kar van zijn spelers door de ref met alle zonden Israëls te overladen. Wat ons betreft, deed hij dat ook met de samenstelling van de selectie.

Maar zo werkt het voor de heren profvoetballers en -trainers natuurlijk niet. Wie slaat mea culpa als een enkeling met een fluitje tot de kop van Jut kan worden uitgeroepen? Het is geen toeval dat de winnende Portugezen veel minder woorden vuil maakten aan de Russische leraar uit Moskou, met zijn 44 jaar en 356 dagen nota bene de oudste scheidsrechter op dit WK.

We hebben de wedstrijd Portugal-Nederland (1-0) nog eens integraal bekeken. Dat moeten de Oranje-spelers, net als de fans die nu de schande over de Rus afroepen, ook eens doen. Zestien gele en vier rode kaarten en er was weinig tegen in te brengen. Opvallend was dat de boosdoeners bij de gele kaarten ook nauwelijks protesteerden, nochtans een favoriete bezigheid van de huidige generatie profs. Twee keer ging de ref in de fout: hij had Bouhlarouz al na zeven minuten rood moeten geven voor zijn wilde trap op Ronaldo, die zich even later geblesseerd moest laten vervangen. Bouhlarouz kreeg rood na een elleboogstoot aan Figo. Onopzettelijk, maar hij had al 56 minuten niet meer op het veld mogen staan.

Deco moest ook meteen rood zien nadat hij Heitinga ondersteboven had getrapt. De Braziliaanse Portugees deed dat echter omdat Heitinga - heel onsportief - de bal niet aan de Portugezen had teruggegeven nadat die het spel hadden stilgelegd omdat een speler geblesseerd op de grond lag.

We noemen de hoofdbeweging van Luis Figo naar Mark van Bommel bewust geen fout. Van Bommel bleef eerst nog enkele seconden rechtstaan. Tot hij er zich plots van bewust werd dat voor dood neervallen zijn collega-profvoetballer rood kon opleveren. Hij ging dan maar liggen. ,,We zijn op een WK, dan hoort dat'', zei de speler van FC Barcelona achteraf zonder schaamtegevoel.

Enkele jaren geleden liep de topper Club Brugge-Anderlecht op een gelijkaardige wijze uit de hand. Spelers trokken en duwden elkaar, liepen te zeuren tegen de scheidsrechter en vielen als de tegenstander nog maar zuchtte. Die zaterdagnamiddag trok de ref drie rode en tien gele kaarten.

Zijn huis werd belaagd door boze voetbalhooligans en hij werd door alle spelers, vooral de verliezers van Anderlecht, als grote schuldige van de uit de hand gelopen wedstrijd aangewezen. Die scheidsrechter in het Jan Breydelstadion was Frank De Bleeckere, de Belg die op dit WK onberispelijk fluit en op basis daarvan kans maakt om een halve finale of zelfs de finale te leiden. Is Frank De Bleeckere zoveel verbeterd? Nee, onze landgenoot had het geluk dat in Argentinië-Ivoorkust, Japan-Kroatië en Engeland-Ecuador de spelers er geen schoppartij van wilden maken.

In plaats van de scheidsrechter opportunistisch in de kou te zetten, zou Fifa-baas Sepp Blatter zich beter bezighouden met het bezorgen van comfortabelere werkomstandigheden. Het wordt in een maatschappij met zieke geesten stilaan misdadig één man, niet altijd even goed gesteund door zijn grensrechters, de verantwoordelijkheid te laten dragen over een voetbalwedstrijd die op dit WK geregistreerd wordt door meer dan 20 camera's. Er zijn technische middelen voorhanden. Gebruik ze dan ook. Het spel is volgens een wetenschappelijk onderzoek de jongste twintig jaar 30 procent sneller geworden. De trucs van de spelers om de ref te misleiden zijn vertienvoudigd, maar wat doet Blatter? Hij zet de refs een zendertje op het hoofd en levert ze over aan de hyena's. Als de hyena's te wild worden, peuzelt de Zwitser daarna gulzig mee. De rode kaart is voor hem.

Bron: De Standaard
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Svensson »

Offline Martinho

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
    • http://www.sportcluboverdinkel.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #14 Gepost op: 27 juni 2006, 13:39:38 »
En Cocu dan? Dat was in mijn ogen verreweg de slechtse man dit WK.......hij is op!!! Dat had Van Basten ook moeten zien! In een team als PSV kan hij nog sturen, maar op zo'n groot podium kun je niet op 75 procent spelen. Volle bak en anders niks!
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Martinho »