22 april 2018, 23:56:51

Auteur Topic: Finale WK 2006  (gelezen 22849 keer)

Madretsma

• Gast
(Geen onderwerp)
« Reactie #30 Gepost op: 10 juli 2006, 15:49:14 »
Italië en Frankrijk hadden net zo goed allang thuis kunnen zitten. Een sovereine kampioen heeft dit tournooi niet opgeleverd, Dtsl pas in de 118e minuut gekraakt door ITA, Frnrk steeds met één goal verschil door.

Het verschil tussen ITA en FRA was twee decimeter. De wedstrijd was in evenwicht, alhoewel de Fransen met name de tweede helft beter waren. Echter, Italië heeft op de lat gekopt.

Argentinië heeft het beste voetbal laten zien maar heeft gewoon geen geluk gehad.

ITA, ARG en FRA zijn de enige 3 die een hoog nivo bereikt hebben, dus is ITA een terechte kampioen, maar dat waren de andere twee ook geweest.

De rest was minder varierend van een beetje minder ( Mexico Dtsl BRA ENG por spa) tot behoorlijk minder ( NED Aus ZWIT POL VS enz enz ) of zelfs tot de categorie schande dat ze mee mochten doen ( S ARAB, T&T ).  

Grootste verliezers zijn de spelers van TOGO, een steletje aasgieren is nu hun geld aan het opmaken.

PUMA heeft 100% rendement gehaald: één lan gesponsort => wereldkampioen.

Nederland word hooguit éém keer per eeuw wereldkampioen, we hebben onzelf weer eens zwaar overschat wat ons voetbal lijkt in de verste verte niet op dat van de beste landen, te veel zwakke plekken. Veel te veel. Zoals meestal het geval is.

Dit torunooi is terecht overgeslagen door Marco. Je moet je momenten kiezen als je Nederland bent.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Madretsma »

Offline the real one

• The best.
  • Algemene moderator
  • Erelid
  • Beter een pens van zuipen dan een bult van werken!
    • Bekijk profiel
    • http://www.tro.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
(Geen onderwerp)
« Reactie #31 Gepost op: 10 juli 2006, 16:11:31 »
Citaat
Portugal meest aantrekkelijke team

Portugal is door de FIFA gekozen als meest aantrekkelijke team op het afgelopen WK in Duitsland. Volgens de wereldvoetbalbond hebben de Portugezen het leukste voetbal gespeeld de afgelopen vier weken.

Onder leiding van bondscoach Scolari bereikten de Portugezen na onder meer Nederland verslagen te hebben de vierde plaats. In de afgelopen twaalf jaar was de prijs weggelegd voor Brazilië (1994), Frankrijk (1998) en Zuid-Korea (2002).

:shock:  :shock:

Wat een onzin zeg  :lol:  :lol:

Of zijn er hier mensen die mij kunnen uitleggen wat er aantrekkelijk aan is om de hele tijd op de grond te liggen?  :?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door the real one »

Offline joodkevin

• Speciaal Lid
  • International
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1440
  • Favoriete Ajacied: Toby Alderweireld
(Geen onderwerp)
« Reactie #32 Gepost op: 10 juli 2006, 16:17:49 »
Citaat van: "the real one";p="172684"
Of zijn er hier mensen die mij kunnen uitleggen wat er aantrekkelijk aan is om de hele tijd op de grond te liggen?  :?

leuk toch teather shows?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door joodkevin »

Offline rasajacied

• Talent
  • **
    • Bekijk profiel
    • http://
(Geen onderwerp)
« Reactie #33 Gepost op: 10 juli 2006, 16:20:29 »
Gefeliciteerd TRO  :P

En voor wie hét moment nog eens wil bekijken:
http://http://www.youtube.com/watch?v=NBV52GPhNjw&feature=Views&page=1&t=t&f=b
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door rasajacied »

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
(Geen onderwerp)
« Reactie #34 Gepost op: 10 juli 2006, 16:26:50 »
Citaat
Opmerking Materazzi deed Zidane ontsporen

De oorzaak is nog niet helemaal duidelijk, maar wel staat vast dat een opmerking van Marco Materazzi Zinedine Zidane in zijn ziel raakte.

'Hij heeft me gezegd dat Materazzi iets heel naars heeft gezegd', zegt zaakwaarnemer Alain Migliaccio tegen de BBC. 'Maar hij wilde me niet zeggen wat.' In Frankrijk gaat het verhaal de ronde dat Zidane's moeder werd beledigd, terwijl in Engeland wordt verteld dat de opmerking 'terrorist' Zidane deed ontsporen. Braziliaanse liplezers houden het op een belediging van Zidane's zus.

Zidane heeft voorlopig geen behoefte opening van zaken te geven. 'Zidane wilde er niet over praten, maar het zal ergens volgende week gebeuren', aldus Migliaccio. 'Hij is normaal gesproken iemand die het makkelijk van zich af laat glijden, maar zondag heeft iets hem van binnen doen exploderen. Hij was erg teleurgesteld en droef. Zo wilde hij niet afzwaaien.'

Materazzi's vader gelooft dat juist zijn zoon het slachtoffer is. 'Hij vertelde me te zijn geprovoceerd. Het lijkt erop of ze iets tegen hem hebben. In de laatste twee jaar heeft Marco alleen maar geïncasseerd. De blessures zijn daar een bewijs van. Ik wil niet te controversieel zijn, maar sommige dingen moeten worden verteld in plaats van de beschuldigende vinger te wijzen of iemand te brandmerken.'

http://www.vi.nl

Zullen we met ons alleen een gokje wagen, wie denk jij dat de schuldige is?
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door SneijderFanForever »

Offline rasajacied

• Talent
  • **
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #35 Gepost op: 10 juli 2006, 16:28:48 »
Materazzi heeft denk ik best iets fouts gezegd, maar daarmee verdedig ik niet de actie van Zidane..

Offline Mloesje

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #36 Gepost op: 10 juli 2006, 16:42:46 »
Portugal meest aantrekkelijke ploeg? Op het wereldkampioenschap theatermaken dan toch.... Of misschien bedoelen ze qua uiterlijk  :lol: D'r zijn meiden zat die helemaal wel zijn van C. Ronaldo en Deco enzo. Mij niet gezien, veel te glad en aanstellerig die Portugezen...

Wbt. Materazzi en Zidane. Ik denk dat 't gewoon actie - reactie is geweest. Zidane werd vastgehouden, zei daar iets van, Materazzi zei iets terug, Zidane zei weer iets terug wat vast ook niet zo netjes was, Materazzi zei weer iets terug wat vast helemaal niet netjes was en kreeg een beuk die gewoon niet op het voetbalveld thuishoort.

Neemt niet weg dat ik nog steeds erg benieuwd ben wat Materazzi nou zei.  :lol:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Mloesje »

Offline joodkevin

• Speciaal Lid
  • International
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1440
  • Favoriete Ajacied: Toby Alderweireld
(Geen onderwerp)
« Reactie #37 Gepost op: 10 juli 2006, 17:30:23 »
Ik verdedig Zidane wel, ik las op soccercity dat liplezers zeiden dat Matterzi zei dat Zidane zijn zus een hoer was. Ik zou dat ook niet pikken... Het is niet goed, maar wel begrijpelijk. Ik vind dat Matterzi daardoor ook een geld boete moet krijgen o.i.d.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door joodkevin »

Offline Ajaxfan2000

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #38 Gepost op: 10 juli 2006, 18:35:10 »
wat een onzin zeg... er word non-stop gescholden op het voetbalveld en zidane zou ook zulke dingen terug hebben gezegt, hij moet zich niet zo aanstellen.
en wat zou het schelen? het was toch al bijna af.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Ajaxfan2000 »

Offline superjari

• Vriend van AjaxForum
  • Legende
    • Bekijk profiel
    • http://www.footygoal.net
(Geen onderwerp)
« Reactie #39 Gepost op: 10 juli 2006, 18:40:12 »
Ik wordt hier werkelijk waar zo schijt en schijtziek van! Wat moet die man wel niet doen om eens wat kritiek te krijgen??? Hij heeft al 14 (!) keer rood gehad in zijn loopbaan, hij geeft iemand een kopstoot in een WK-finale en nog zijn er mensen die het niet over deze actie hebben, maar over het praten van Materazzi??? Hoe zielig ben je dan als persoon?

Waarom worden sterren toch altijd met de mantel der liefde bedekt terwijl men bij 'kleine' spelers altijd maar dingen blijft roepen? De man verdient een godsvermogen op jaarbasi maar heeft zich nog niet laten bijstaan door iemand die hem met zijn wode om leert gaan, en dan krijgt Materazzi de schuld en zijn de Italianen plotseling valsspelers?

De mensen die dit roepen hebben dit WK niet goed gekeken en teren nog op het verleden, dit zijn waarschijnlijk ook de mensen die roepen hoe slecht dit WK wel niet was. Triest, diep en diep triest.

Frankrijk heeft al twee strafschoppen gekregen die het niet verdiende, een vrije trap die het niet verdiende waaruit het beslissende doelpunt viel tegen Spanje en Zidane liep te duikelen in de finale als Figo zin zijn beste dagen.

Ik vind Materazzi een walgelijk persoon, maar hij heeft zich keurig gedragen dit WK, de rode kaart was onterecht en de kritiek na gisteren werkelijk te zielig voor worden.

Ik ben er trots op Italie op 1 te hebben gezet voor het toernooi en ze daarom te steunen gedurende dit toernooi, ze hebben het beste voetbal laten zien van het toernooi en zijn terecht wereldkampioen.

Ik troost me met de gedacht dat Zidane levenslang geschorst is..........

« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door superjari »

Offline m

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #40 Gepost op: 10 juli 2006, 19:16:54 »
Ach.. het was terecht rood. Maar de ophef: overdreven. Bij iedereen is de emmer wel eens vol, en een volgende druppel kan wel eens een waas voor je ogen veroorzaken. Of je nou een miljoen per minuut verdiend, of rond moet komen van de bijstand. Zidane is ook maar een mens.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door m »

Offline the real one

• The best.
  • Algemene moderator
  • Erelid
  • Beter een pens van zuipen dan een bult van werken!
    • Bekijk profiel
    • http://www.tro.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
(Geen onderwerp)
« Reactie #41 Gepost op: 10 juli 2006, 19:24:53 »
Superjari : Ik moet toegeven dat ik het niet altijd met je eens ben, maar hier sla je de welbekende spijker keihard op de kop.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door the real one »

Offline rasajacied

• Talent
  • **
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #42 Gepost op: 10 juli 2006, 19:40:44 »
't Wereldje van vandaag op vi.nl gaat echt helemaal over Zidane :lol: :
Citaat van: "www.vi.nl"
't Wereldje van maandag 10 juli

10/7/2006  15:51

• Absolute hoofdrol Zidane.
Jos van Dams
• Stier Zidane kleurenblind? Blauw = Aanvallen, Rood = afkoelen?
Freek van der Velden

• Zidone
Nelis Slot en 32 anderen

• 'Vierde official zag het met eigen ogen'. Op de monitor ...
Sebastiaan Bierman

• Zidane: 'Ik heb Materazzi alleen op het hart gedrukt dat hij niet zo gemeen moest zijn!'
Vincent Polak

• Cantalejo zag het met eigen ogen. Dezelfde ogen die zagen dat het penalty was voor Italië tegen Australië?
Michiel Bal

• Zizou had er een hard hoofd in.
Patrick Kloppenburg

• Materazzi tegen Zidane: 'Gebruik toch je hoofd.'
Martin van Meer

• Matadorazzi
Peter Prins

• Zidane wint gouden kopbal.
Eddie Veltmano

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
(Geen onderwerp)
« Reactie #43 Gepost op: 10 juli 2006, 19:47:10 »
Citaat
• Zidane: 'Ik heb Materazzi alleen op het hart gedrukt dat hij niet zo gemeen moest zijn!'

Ik moet zeggen, dat ik deze geweldig vindt  :lol:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door SneijderFanForever »

Offline m

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #44 Gepost op: 10 juli 2006, 20:18:08 »
Ik vind ze allemaal wel leuk
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door m »