Auteur Topic: Column Week 15; De Bal Is Rond…  (gelezen 1261 keer)

Offline superjari

• Vriend van AjaxForum
  • Legende
    • Bekijk profiel
    • http://www.footygoal.net
Column Week 15; De Bal Is Rond…
« Gepost op: 7 april 2003, 11:55:03 »
Vorige week kreeg ik een PM van Jacques Happe met de aanbieding om zijn column ook op AjaxForum.nl te plaatsen. Hierbij zijn eerste column, met een korte introductie...

Ik schrijf sinds dit seizoen over Ajax voor een aantal huis-aan-huisbladen rond Amsterdam en http://www.jewsfromthesouth.nl. Ik ben sinds 1986 journalist en fotograaf. Over sport schrijf ik sinds 2001, nadat ik al in 1988 het EK versloeg. Ik ben daarnaast meewerkend lid binnen het bestuur van de OFA, verantwoordelijk voor de communicatie. Mijn vaste plek is ergens in Vak410, maar ik sta meestal bij Josien, de steward links op het vak.

Citaat
AMSTERDAM –- Sprookjes bestaan. De afgelopen week kwam er weer eentje uit. Sterker nog, het afgelopen weekend waren er bijna nog twee uitgekomen. Feyenoord won in de allerlaatste fase van een dramatische wedstrijd alsnog, maar PSV verloor twee kostbare punten. En dat sprookje? Het was er eentje van duizend uit één nacht…

Taxichauffeur