Auteur Topic: Piet Velthuizen  (gelezen 15586 keer)

Offline mitschelangolo

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
Piet Velthuizen
« Gepost op: 12 januari 2008, 00:48:02 »
Citaat
Velthuizen hoog op lijstje Ajax
Ajax heeft, wanneer Maarten Stekelenburg naar Tottenham Hotspur zou vertrekken, nadrukkelijke belangstelling voor Piet Velthuizen. De doelman van Vitesse is de eerste keus om Stekelenburg op te volgen.

Het ligt in de verwachting dat Tottenham binnen enkele dagen met een eerste bod voor Stekelenburg komt. Volgens Omroep Gelderland komt Velthuizen direct in beeld wanneer het bod op de huidige doelman van Ajax voldoet.

Velthuizen is inmiddels op de hoogte van de interesse vanuit Amsterdam. "Ik heb ook zoiets gehoord. Maar ik concentreer me alleen op Vitesse. Als Stekelenburg blijft, is het sowieso niet aan de orde."

De jonge sluitpost van Vitesse is dit seizoen uitgegroeid tot één van de sterkhouders van de Arnhemmers. Daarnaast is Velthuizen uitgegroeid tot eerste doelman van Jong Oranje.

bron http://www.voetbalzone.nl
geen betrouwbare bron, maar toch het vermelden waard
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Guest »

Offline ajaxrotterdam

• Rotatiespeler
    • Bekijk profiel
    • http://
Re: Piet Velthuizen
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2008, 11:12:38 »
Zou een goeie vervanger zijn als Stekelenburg weg zou gaan.

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2008, 11:38:46 »
Topper is dat. Dat word nog wel een grote!
Zeker een goede opvolger voor Stekelenburg indien hij vertrekt!
Denk dat er in Velthuizen meer inzit dan een Vermeer, die blinkt volgens mij bij Willem 2 niet eens uit...

Offline Fieldinho

• Bankzitter
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2008, 13:09:54 »
Ik zou het een goede aankoop vinden als Maarten vertrekt. Velthuizen heeft al genoeg wedstrijden laten zien dat hij Vitesse er aardig doorheen sleept met mooie reddingen (met als beste voorbeeld FC Groningen-Vitesse). Is een echte keeper!

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2008, 13:15:37 »
Citaat van: "Fieldinho"
Ik zou het een goede aankoop vinden als Maarten vertrekt. Velthuizen heeft al genoeg wedstrijden laten zien dat hij Vitesse er aardig doorheen sleept met mooie reddingen (met als beste voorbeeld FC Groningen-Vitesse). Is een echte keeper!

Ik twijfel nog. Dat hij potentie heeft is zeer zeker een gegeven. Maar staat hij er op de momenten dat hij er moet staan. Bijvoorbeeld drie reddingen in een gehele wedstrijd omdat de rest van de tijd de bal nog niet eens richting doel komt. Op beslissende momenten (penalties e.d.). Krijgen we dat eruit of niet dat vraag ik me een beetje af.

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2008, 15:11:28 »
En Vitesse laat deze jongen gewoon weg gaan???

Offline NinjaKai

• International
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 12 januari 2008, 17:50:05 »
Citaat van: "Yiggi"

Als er nou een club is die finacieel totaal geen ruimte hebben is het vitesse wel. Dus bij een goed bod moeten ze haast over stag gaan.

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 13 januari 2008, 10:45:06 »
Citaat van: "NinjaKai"
Citaat van: "Yiggi"

Als er nou een club is die finacieel totaal geen ruimte hebben is het vitesse wel. Dus bij een goed bod moeten ze haast over stag gaan.

Goed punt.  8)

Offline Donlau

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 16 januari 2008, 03:23:27 »
Mocht Stekelenburg weggaan, dan zie ik Velthuizen graag naar Ajax komen. Laat elke keer bij Vitesse zien dat hij meer dan prima kan keepen. En heeft natuurlijk nog potentie in zich om nog beter te worden dan hij nu al is. Ik zie liever Stekie, maar mocht hij weggaan, is Velthuizen een prima optie om erbij te hebben.

Offline Groningenfan

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 16 januari 2008, 12:30:33 »
Ook belangrijk:  WIL Velthuizen wel naar Ajax ?

Offline robbiedarko

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 16 januari 2008, 14:02:22 »
Geweldig talent! Ik zie in hem wel de opvolger van Stekelenburg. En wat betreft het 'er staan' op belangrijke momenten, hierin moet een keeper groeien zoals Maarten heeft laten zien. Ik kan me een beginperiode van Maarten herinneren dat het ook nog niet allemaal van een leien dakje ging maar het is uiteindelijk toch nog goed gekomen.
Verder is Vermeer meer een showkeeper dan eentje die punten pakt denk ik...

Offline ploppie

• Toeschouwer
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 16 januari 2008, 14:40:13 »
Citaat van: "Groningenfan"

Volgens mij wel, hij heeft dacht ik aangegeven best gecharmeerd te zijn van de interesse van Ajax en er in de zomer best heen te willen ALS Maarten vertrekt.

waar ik meer nieuwsgierig naar  ben is of Vitesse hem wil laten gaan en zo ja wat voor prijskaartje daar aan moet gaan hangen. Ze zijn tenslotte al begonnen met zichzelf indekken en het genereren van een hoofdprijs door te roepen dat het "de volgende van der Sar" wordt. Nou kan je wel van iedere speler dat soort beweringen de wereld in slingeren, maar bij deze jongen zit er toch wel een kern van waarheid in. De volgende van der Sar moeten we nog maar afwachten, maar dat hij kwaliteiten heeft is wel zeker

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 januari 2008, 15:00:16 »
Hij heeft geloof ik wel aangegeven dat hij Ajax ziet zitten. Het liefst niet tussentijds, maar eventueel in de zomer zou hij er graag over na willen denken. Als Stekelenburg in de zomer vertrekt naar welke club dan ook, zou ik zeer zeker Velthuizen aantrekken. Dan heb je met Gentenaar, Velthuizen en Vermeer genoeg opties voor op het doel! Laat Vermeer maar eens concurreren met Velthuizen. Ik ben niet echt kapot van Vermeer eerlijk gezegd...

Offline NinjaKai

• International
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 16 januari 2008, 21:44:10 »
Citaat van: "ploppie"
Citaat van: "Groningenfan"

Volgens mij wel, hij heeft dacht ik aangegeven best gecharmeerd te zijn van de interesse van Ajax en er in de zomer best heen te willen ALS Maarten vertrekt.

waar ik meer nieuwsgierig naar  ben is of Vitesse hem wil laten gaan en zo ja wat voor prijskaartje daar aan moet gaan hangen. Ze zijn tenslotte al begonnen met zichzelf indekken en het genereren van een hoofdprijs door te roepen dat het "de volgende van der Sar" wordt. Nou kan je wel van iedere speler dat soort beweringen de wereld in slingeren, maar bij deze jongen zit er toch wel een kern van waarheid in. De volgende van der Sar moeten we nog maar afwachten, maar dat hij kwaliteiten heeft is wel zeker

de nieuwe van der sar zie ik nog altijd veel meer in stekelenburg, zelfde opleiding, zelfde type keepers, alleen stekelenburg moet nog werken aan zijn uitstraling.

Offline Fieldinho

• Bankzitter
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 16 januari 2008, 21:50:23 »
Maarten moet daar idd aan werken. Maar vergeet niet dat v/d Sar ook niet zo héél ver was destijds toen hij bij Ajax vertrok. Hij is in het buitenland ook nog wel aardig doorgegroeid naar de keeper wie hij nu is. Persoonlijk denk ik dat Stekelenburg altijd wat minder zal blijven dan v/d Sar, maar dat hij wel een leuke carrière tegemoet gaat als hij zo door blijft gaan. Maar wanneer Stekelenburg vertrekt, denk ik dat je aan Velthuizen de beste opvolger hebt op dit moment.