24 juni 2018, 10:36:05

Auteur Topic: Kwartfinale  (gelezen 6179 keer)

Offline Martijn_Cruijff

• Vedette
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
Re: Kwartfinale
« Reactie #75 Gepost op: 23 juni 2008, 08:00:53 »
Citaat van: "SneijderFanForever"
Citaat
UEFA: Geen geel op advies grensrechter

WENEN -  De scheidsrechterscommissie van de UEFA heeft haar visie op de ingetrokken tweede gele kaart voor de Rus Kolodin gegeven. „Lubos Michel draaide zijn beslissing terug omdat hij na overleg met zijn grensrechter tot de conclusie kwam dat de overtreding van Kolodin op Sneijder geen gele kaart waardig was”, aldus de UEFA in een verklaring.

De Slowaakse grensrechter stond aan de andere kant van het veld, op enkele tientallen meters van de vermeende overtreding.

Eugen Strigel, lid van de scheidsrechterscommissie in Duitsland, sprak in een reactie over „één van de grootste scheidsrechterlijke dwalingen” tijdens het EK.

„Regeltechnisch was het fout”, aldus Strigel tegen het Duitse persbureau DPA. „Michel heeft spontaan gehandeld en schrok waarschijnlijk toen hij merkte dat het de tweede gele kaart was voor Kolodin.”

Dit is gewoon een lulverhaal, want Michel geeft vervolgens gewoon een doeltrap. Hoezo, de bal is niet achter geweest.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Guest »

Offline DannyIsDeMan

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Daley Blind
« Reactie #76 Gepost op: 23 juni 2008, 08:43:50 »
Wat werd daar verschrikkelijk beroerd gespeeld.

Sneijder werd helemaal beroerd ervan. Dikke onvoldoende voor Engelaar, Mathijssen, Ooijer, Van Bronkhorst en helemaal voor Van Persie na die verschrikkelijk associale actie waarbij Sneijder helemaal klaar stond voor de vrije trap, hij had echt die blik in zijn ogen die hij bij Ajax ook had als hij scoorde, en dan schiet die mafkees hem voor zijn voeten weg over het doel.

De enige die echt een beetje voldoende speelden waren Sneijder, Nigel en Sar. En waarom Marco nou Kuijt eruit haalde was mij een raadsel. Hij kon beter Engelaar eraf halen, die speelde alleen maar naar achter. Laten we die aub maar lekker naar Schalke laten gaan. Die hoeven we niet bij Ajax.

Offline Ajax-4-ever

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
« Reactie #77 Gepost op: 23 juni 2008, 09:29:41 »
Citaat van: "DannyIsDeMan"
Wat werd daar verschrikkelijk beroerd gespeeld.

Sneijder werd helemaal beroerd ervan. Dikke onvoldoende voor Engelaar, Mathijssen, Ooijer, Van Bronkhorst en helemaal voor Van Persie na die verschrikkelijk associale actie waarbij Sneijder helemaal klaar stond voor de vrije trap, hij had echt die blik in zijn ogen die hij bij Ajax ook had als hij scoorde, en dan schiet die mafkees hem voor zijn voeten weg over het doel.

De enige die echt een beetje voldoende speelden waren Sneijder, Nigel en Sar. En waarom Marco nou Kuijt eruit haalde was mij een raadsel. Hij kon beter Engelaar eraf halen, die speelde alleen maar naar achter. Laten we die aub maar lekker naar Schalke laten gaan. Die hoeven we niet bij Ajax.

Jouw mening verandert ook snel:

Citaat van: "DannyIsDeMan"
Bij Twente heeft hij wel vaker voor Dilema's gestaan. Die jongen is dus echt wel een leider en kan heus wel de beuk erin gooien. Zijn kwaliteiten liggen in zijn lengte, rustigheid, creativiteit en inzicht. Dat hij sloom is wordt ruim gecompenseerd met zijn andere kwaliteiten. Vroeger hadden we Galasek. Dat was ook niet de snelste, maar zijn andere kwaliteiten maakten dat ruimschoots goed.

We hebben iemand nodig die Edgar vervangt. Orlando is gewoon het meest geschikt!

(Topic Engelaar)

Ik vond vooral Van der Vaart slecht afgelopen zaterdag. Als het niet lukt, ga dan zeker geen frivole hakjes proberen.

Offline DannyIsDeMan

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 23 juni 2008, 09:39:44 »
Ik ben nou eenmaal een wispelturige Hollander ;)

Offline Ajax-4-ever

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
« Reactie #79 Gepost op: 23 juni 2008, 10:03:13 »
Citaat van: "SneijderFanForever"
WAAROM?

Zou typisch Nederlands zijn, we zijn te lief om te protesteren, moeten we alles zomaar accepteren?
Er zijn ons DERTIG MINUTEN ontnomen om tegen 10 man te voetballen in plaats van 11. DERTIG ZEER BELANGRIJKE MINUTEN want daarin is juist de beslissing gevallen. Zou Rusland ook nog 2 doelpunten hebben gemaakt met ze 10en? Mijn inziens niet, want Rusland kan daardoor veel moeilijker de vrije man vinden, en zouden met 10 man veel meer op hun hoede zijn geweest.

Zou het pas erg vinden als Nederland er helemaal niets aan doet, komop zeg, wie niet waagt wie niet wint, altijd proberen om te kijken wat er te "regelen" valt. Ik lach de KNVB uit wanneer men poeslief alles maar accepteerd...

Wanneer ze die wedstrijd laten overspelen ga ik er in een Russisch shirt naar kijken.

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
« Reactie #80 Gepost op: 23 juni 2008, 18:52:13 »
Citaat van: "Ajax-4-ever"
Ik vond vooral Van der Vaart slecht afgelopen zaterdag. Als het niet lukt, ga dan zeker geen frivole hakjes proberen.

Ik vond van der vaart samen met ruudje en ooijer en mathijssen, de slechtse spelers op het veld. Ruud hield geen enkele bal vast. Van der vaart was met zijn hoofd nog bij italie, en inderdaad te veel bezig met mooi voetbal in plaats van de bal rond spelen. En ooijer en mathijssen communiceerde gewoonweg weer onvoldoende, waardoor beide vaker twijfelde wie welke speler moest hebben.

Offline DannyIsDeMan

• Basisspeler
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 24 juni 2008, 08:26:06 »
Ik werd een beetje moe van "Balletje breed, balletje terug". 8 jaar lang werkt dat niet en na de eerste wedstrijden dacht ik werkelijk dat die onzin eindelijk voorbij was. Helaas......

Offline Jodenzoon

• Bankzitter
  • **
  • Jood tot den dood!
    • Bekijk profiel
    • http://www.i-telligent.nl
  • Favoriete Ajacied: Siem de Jong
« Reactie #82 Gepost op: 24 juni 2008, 22:44:46 »
Het is een paar dagen na de kater, ik begin positieve dingen weer los te zien van de nederlaag. Positief is dat we Italie een pak slaag hebben gegeven, Frankrijk met een mooie score hebben verslagen en Roemenie hebben gepakt met een B-team. Inderdaad, geen EK, maar wel een leuke poulfase, ik weet nog dat ik na de winst op Frankrijk zei; 'nu mag t EK ophouden..'. :)