Auteur Topic: Aanpassingen aan subforum Supporterszaken  (gelezen 59467 keer)

Offline AJAXfanAPELDOORN

• Forumbeheerder
  • Legende
  • co za asy
    • Bekijk profiel
    • http://www.nba.com/pacers
  • Ajaxforum Bets: 1440
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
Aanpassingen aan subforum Supporterszaken
« Gepost op: 22 januari 2009, 22:16:09 »
Het viel ons al een tijdje op dat het subforum Supporterszaken er een beetje chaotisch uitzag. Met categorieën als: Internet café, Buiten het stadion werden termen gebruikt die niet meteen duidelijk aangaven wat je daar kon bespreken.

We hebben 4 aanpassingen gemaakt aan het subforum Supporterszaken door 3 categorieën aan te passen en er nog 1 toe te voegen.

*Internet Café heet nu Multimedia. Hier kan je pics en filmpjes plaatsen.

*Spellen heet nu (online)Spellen. We willen er hiermee de nadruk op leggen dat deze categorie voor echte serieuze online spellen zijn als Hattrick, OSM en echte forumspellen als onze Toto Eredivisie. Een spel als De Doorgeefvraag hoort hier dus niet meer bij.

*Buiten het stadion heet nu: Lul-maar-raak. Hier kan je in feite alles bespreken wat niets met Ajax, voetbal of sport in het algemeen te maken heeft. Puur ter ontspanning. Pure onzin berichten en ook bijvoorbeeld de nieuwste films en tv-series..

*In Buiten het stadion kon voorheen 'overige sporten' besproken worden. Overige sporten is nu een alleenstaande categorie in Supporterszaken.

De categorie 'Lul-maar-Raak' kent overigens ook weer een aantal goude ouwe Lul-maar-raak spellen. Spellen die tot 2006 veelvuldig gebruikt werden als tijdverdrijf, maar in 2006 gesloten werden omdat AF een serieuzere kant op wilde.

We zijn van mening dat het Ajaxforum van 'nu' zo'n plek is, om een goede discussie aan te gaan. Maar we zijn echter ook van mening dat er toch ook een plaats moet zijn om gewoon lekker met elkaar te kunnen 'ouwehoeren'. En juist als er zo'n plek is zal de behoefte ook minder zijn om te ouwehoeren in de wat serieuzere topics. Wat het niveau van de echte discussies nog meer op kan krikken. We hopen dat met deze aanpassing te kunnen bewerkstelligen.

We hopen dat de wijzigingen niet al te veel onduidelijkheden scheppen. Feedback is altijd welkom.

Groet,

Crew-AF
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Guest »

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
Re: Aanpassingen aan subforum Supporterszaken
« Reactie #1 Gepost op: 22 januari 2009, 22:24:18 »
Goede duidelijke post AFA.

Laten we hopen dat het de sfeer van AF goed zal doen. Op z'n tijd "ouwehoeren" moet ook mogelijk zijn inderdaad. Zolang men maar wel op een redelijk niveau blijft bij de overige discussies.

Ben benieuwd!

Offline lelystad

• Sterspeler
  • can't undo past, but can certainly not repeat it
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1000
  • Favoriete Ajacied: Mounir El Hamdoui
Re: Aanpassingen aan subforum Supporterszaken
« Reactie #2 Gepost op: 22 januari 2009, 22:43:00 »
Mijn favoriete pagina is 'bekijk actieve onderwerpen'

Zoeken in het menu van topics (startpagina) gebruik ik hooguit als ik een nieuwtje heb van een speler om te zoeken waar de bestaande topic is. Vaak zijn mijn nieuwtjes echter compleet nieuwe ontwikkelingen zodat het nieuw starten van een topic voldoende is. Mocht dan dat toch al ooit in 1937 een topic over het onderwerp is gestart, dan is er altijd wel een vriendelijk crewlid die met een slotje verwijst naar de bestaande topic.

De enkele keer dat ik door de verschillende onderwerpen ben gegaan, ben ik al snel verzopen in de vele onderwerpen. Toch is het leuk om berichten van langgeleden terug te lezen. Vooral wedstrijden zijn dan favoriet of de ontwikkeling van een bepaalde speler, al heeft Lindgren nog weinig toetsenborden in beweging gekregen.

Kortom laat vooral het verleden in stand, zelfs het rommelhok is grappig. Maar ik vraag me af of al die indelingsverandering  veel uitmaken. Hoe logisch de verbetering ook is.

Maar misschien dat andere gebruikers wel regelmatig gebruik maken van het menu op de startpagina.