22 september 2018, 06:31:44

Auteur Topic: Groep F  (gelezen 5991 keer)

Offline Maverick

• Forumbeheerder
  • Sterspeler
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1440
Re: Groep F
« Reactie #30 Gepost op: 24 juni 2010, 17:45:48 »
De Italianen kunnen beter dan ze hebben laten zien, je ziet ook dat ze - heel Italiaans - pas in de laatste 20 minuten van de poulegfase gaan voetballen. Dat moest een keer fout gaan.

Van Basten heeft dus op het EK gewonnen van Italie en Frankrijk, die niet bij de beste van 16 horen, en van Roemenie. Is er niet eens bij.

Daarmee kan je meteen stellen dat Nederland niet meer kans heeft dan Engeland of Duitsland.

Van Slowakije winnen lijkt me makkelijker dan van Italie winnen, maar toch is dit jammer - Italie uitschakelen is goed voor het zelfvertrouwen.

Maar ook: laat het maar echt beginnen in de KF.

Voor het spelbeeld maakt het niets uit, Italie of Slowakije.
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Guest »

Offline the real one

• The best.
  • Algemene moderator
  • Erelid
  • Beter een pens van zuipen dan een bult van werken!
    • Bekijk profiel
    • http://www.tro.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
« Reactie #31 Gepost op: 24 juni 2010, 17:47:50 »
[mod]Dubbelpost van je Mav. Heb er even 1 verwijderd [/mod]

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
« Reactie #32 Gepost op: 24 juni 2010, 17:59:51 »
Citaat van: "Maverick"
De Italianen kunnen beter dan ze hebben laten zien, je ziet ook dat ze - heel Italiaans - pas in de laatste 20 minuten van de poulegfase gaan voetballen. Dat moest een keer fout gaan.

Van Basten heeft dus op het EK gewonnen van Italie en Frankrijk, die niet bij de beste van 16 horen, en van Roemenie. Is er niet eens bij.

Daarmee kan je meteen stellen dat Nederland niet meer kans heeft dan Engeland of Duitsland.

Van Slowakije winnen lijkt me makkelijker dan van Italie winnen, maar toch is dit jammer - Italie uitschakelen is goed voor het zelfvertrouwen.

Maar ook: laat het maar echt beginnen in de KF.

Voor het spelbeeld maakt het niets uit, Italie of Slowakije.

Gaat wel weer erg ver he mav. Twee jaar geleden en nu is toch een groot verschil. In voetbal is twee jaar ontzettend veel, en waar veel spelers twee jaar geleden nog goed tot redelijk waren bij italie en frankrijk, zijn nu vooral bij italie erg veel spelers over de hill. Ook een groot verschil met Engeland en Duitsland, is dat England het afgelopen ek (als ik het goed heb) helemaal niet mee deed en nu wel, en dat Duitsland toch op erg veel plekken in het elftal drastisch heeft moeten verjongen/vernieuwen. Bij Nederland daarentegen is de selectie nagenoegen gelijk gebleven (op van der Sar en van nistelrooij na en het toevoegen van tot nu toe een van de beste rechtsbacks van het wk, alleen maicon is in mijn ogen tot nu toe beter dan van der wiel). Leuke talenten zijn nu dragende spelers bij hun eigen club. Dus je vergelijking loopt wel heel erg spaak.

Enigste waar ik bang voor ben bij slowakije is stoch op rechts (dus voor ons links) dan hebben we toch echt een probleem stoch vs gio. Op links boeit het echt helemaal niks, zelf vind hij dat fijner spelen, maar van der wiel heeft hem in de eredivisie al twee keer uit de wedstrijd gespeeld, en waar van der wiel toch stappen lijkt te maken op dit wk, is dat bij stoch niet het geval.

Offline Langevent

• Vedette
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Siem de Jong
« Reactie #33 Gepost op: 24 juni 2010, 22:09:22 »
Het wordt ook meer dan de hoogste tijd dat er in Nederland een degelijke linksback opstaat.. Giovanni is versleten, en aan de linkerkant hebben we een goede keuze tussen Boulah en Wiel.

het valt me trouwens wel op dat met name Boulah en Wiel de enige 2 nederlandse verdedigers zijn op het moment die er ook echt hard in gaan, ik vind die centrale verdediging van ons maar niks.. beetje te soft..