15 augustus 2018, 22:39:09

Auteur Topic: Groep D  (gelezen 4725 keer)

Offline lelystad

• Sterspeler
  • can't undo past, but can certainly not repeat it
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1000
  • Favoriete Ajacied: Mounir El Hamdoui
Re: Groep D
« Reactie #15 Gepost op: 23 juni 2010, 20:24:54 »
Citaat van: "NinjaKai"
Citaat van: "Yiggi"
Kom op Ghana!!!

Stuur onze oosterburen naar huis!!!

Let's go Ghana, let's go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En daarmee 4 mp punten mislopen? Echt niet :lol:

jub Deutschland jub  :mrgreen:
« Laatst bewerkt op: 1 januari 1970, 00:00:00 door Guest »

Offline Yiggi

• Vedette
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
« Reactie #16 Gepost op: 23 juni 2010, 20:30:39 »
Als Duitsland verliest dan kan ik weer 2 jaar die Manshaft uitlachen. :D

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
« Reactie #17 Gepost op: 23 juni 2010, 22:52:49 »
Duitsland gaat er toch echt keihard uitvliegen. Als er vanavond bij Ghana een fatsoenlijke spits had gelopen hadden ze gewoon verloren. Want uiteindelijk heeft duitsland gewoon minder echte kansen gehad dan Ghana. Ze krijgen dan wel Klose terug, maar dat is ook gewoon een afmaker en niet iemand die de kansen moet/kan creeeren. Duitsland mag je nooit uitvlakken natuurlijk, maar ze zijn wel heel erg matig.

Offline vdVaart

• Legende
    • Bekijk profiel
    • Slim-Shady.nl
« Reactie #18 Gepost op: 24 juni 2010, 07:31:42 »
Engeland is ook zeer matig, dus Duitsland kan heel lekker in het toernooi groeien als ze die Britten verslaan.

Offline Maverick

• Forumbeheerder
  • Sterspeler
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1440
« Reactie #19 Gepost op: 24 juni 2010, 09:46:10 »
Ik hoop dat Duitsland dit wint ( Duitsers zijn veel aardiger dan Engelsen ) en ik verwacht het ook. Er is een enorm verschil tussen wat Engeland van zichzelf vind en wat ze daadwerkelijk klaarspelen. Eén overwinning en twee gelijke spelen tegen drie van de zwakkere teams op dit tournooi.

Duitsland had drie tegenstanders waarvan de zwakste wellicht sterker was dan de sterkste tegenstander van Engeland.

Engeland vind zichzelf enorm goed, maar het team mist goede organisatie als het zich op de helft van de tegenstander waagt, het mist het vermogen snel te spelen en het zit vol met hoog gewaarde spelers die in feite wel hard kunnen knokken en ook wel een balletje kunnen raken, maar die in het Engels team als middelmatig door de mand vallen.

Penalties en dan 3-0 lijkt me de beste koude douche voor de Engelsen.

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 24 juni 2010, 10:19:24 »
Citaat van: "Maverick"

Duitsland had drie tegenstanders waarvan de zwakste wellicht sterker was dan de sterkste tegenstander van Engeland.

Nou australie sterker dan de vs lijkt mij niet echt. De drive bij beide landen is ongeveer gelijk, maar voetbal technisch is de vs toch echt een paar flinke stappen verder dan australie. Sterker nog ik denk dat de vs zelfs sterker is dan Ghana. Bij Ghana lopen echt wel goede spelers rond, en ze kunnen echt wel voetballen, maar ze missen gewoon een fatsoenlijke spits en je zal toch goals moeten maken om te winnen.

Ook vergeten we erg snel dat vedette op staan op de momenten dat er iets te winnen valt, bij engeland is die kans gewoon vele malen groter dan bij duitsland omdat ze bij engeland gewoon drie a vier absolute toppers in het elftal hebben lopen. Bij Duitsland hadden ze die in de vorm van ballack, maar ballack doet zoals we allemaal weten niet mee.

Wat betreft die bal rond spelen, dat kan Duitsland ook helemaal niet. Dat werd gisteren toch zeer pijnlijk duidelijk. Ghana was echt niet messcherp aan het verdedigen gisteren, het was veel meer Duitsland die gewoon echt te de bal te langzaam rond speelde. Maar zoals ik al zei, Duitsland is een land dat je nooit mag uitvlakken, maar ikdenk dat het wk voor deze duitse ploeg net ff te vroeg komt helemaal nu ze ballack missen.