Auteur Topic: Champions League 2010/2011  (gelezen 13421 keer)

Offline the real one

• The best.
  • Algemene moderator
  • Erelid
  • Beter een pens van zuipen dan een bult van werken!
    • Bekijk profiel
    • http://www.tro.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
  • Favoriete Ajacied: Christian Eriksen
Re: Champions League 2010/2011
« Reactie #120 Gepost op: 16 februari 2011, 11:34:11 »
Spurs was gisteren gewoon de betere ploeg. Verdiend gewonnen en die maken het in Londen echt wel af.....

Offline lelystad

• Sterspeler
  • can't undo past, but can certainly not repeat it
    • Bekijk profiel
  • Ajaxforum Bets: 1000
  • Favoriete Ajacied: Mounir El Hamdoui
« Reactie #121 Gepost op: 16 februari 2011, 12:50:42 »
Spurs was gisteren gewoon de betere ploeg. Verdiend gewonnen en die maken het in Londen echt wel af.....

AC en Spurs blijven allebei rare ploegen. Ik verwachtte al dat AC thuis slechter zou presteren dan uit. Ik zie AC in londen gewoon naar 1-2 counteren. Tenzij ze de CL wel geloven en alles op de titel gooien.

Offline the real one

• The best.
  • Algemene moderator
  • Erelid
  • Beter een pens van zuipen dan een bult van werken!
    • Bekijk profiel
    • http://www.tro.nl
  • Ajaxforum Bets: 900
« Reactie #122 Gepost op: 16 februari 2011, 15:28:27 »
Milan is gewoon een zeer matige ploeg en veel te veel afhankelijk van Ibrahimovic. Die winnen echt niet op White Hart Lane hoor.

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Jan Vertonghen
« Reactie #123 Gepost op: 16 februari 2011, 15:33:07 »
Met je eens TRO, ze missen voornamelijk denk ik de creativiteit. Wat dat betreft is Emanuelson een goede aanvulling voor hun elftal, maar het zal nog even duren verwacht ik voordat hij echt in de basis zal staan en bepalend zal worden voor Milan. Ze hebben met Gatusso, Flamini, Ambrosini en van Bommel echt heel weinig voetballend/creatief vermogen.

Als Tottenhem thuis kan beschikken over vd Vaart, Modric, Bale en Lennon dan zie ik ze "gewoon" weer winnen hoor van Milan..

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 16 februari 2011, 15:45:40 »
Met je eens TRO, ze missen voornamelijk denk ik de creativiteit. Wat dat betreft is Emanuelson een goede aanvulling voor hun elftal, maar het zal nog even duren verwacht ik voordat hij echt in de basis zal staan en bepalend zal worden voor Milan. Ze hebben met Gatusso, Flamini, Ambrosini en van Bommel echt heel weinig voetballend/creatief vermogen.

Als Tottenhem thuis kan beschikken over vd Vaart, Modric, Bale en Lennon dan zie ik ze "gewoon" weer winnen hoor van Milan..

Uhm Uhm Pirlo en Seedorf. We vergeten gemakshalve even dat spelers als pirlo, boateng (beide basisspelers) geblesseerd zijn. Ze gaan ervan uit dat die voor de return nog altijd niet beschikbaar zijn, maar die return ligt een eindje weg, en met dat geweldige milan lab van ze weet je het nooit.

Daarnaast is Zlatan een rare vogel. Die kan bij tijd en wijlen wedstrijden in zijn eentje beslissen. Ik zeg niet dat milan het even rechttrekt, ze zijn zeker in het nadeel. Maar we hebben al eens vreemdere dingen zien gebeuren, en spurs kon mij gisteren de tweede helft totaal niet overtuigen. Hebben op twee couters na niks meer latern zien, en werden door dat 'matige' milan redelijk terug gedrukt.

ter verduidelijking ben geen milan fan ofzo
« Laatst bewerkt op: 16 februari 2011, 16:03:01 door NinjaKai »

Offline lelystad

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 16 februari 2011, 15:49:14 »

Uhm Uhm Pirlo en Seedorf. We vergeten gemakshalve even dat spelers als pirlo, boateng en zambrotta (allen basisspelers) geblesseerd zijn. Ze gaan ervan uit dat die voor de return nog altijd niet beschikbaar zijn, maar die return ligt een eindje weg, en met dat geweldige milan lab van ze weet je het nooit.

Daarnaast is Zlatan een rare vogel. Die kan bij tijd en wijlen wedstrijden in zijn eentje beslissen. Ik zeg niet dat milan het even rechttrekt, ze zijn zeker in het nadeel. Maar we hebben al eens vreemdere dingen zien gebeuren, en spurs kon mij gisteren de tweede helft totaal niet overtuigen. Hebben op twee couters na niks meer latern zien, en werden door dat 'matige' milan redelijk terug gedrukt.

Niet eens een ofzo?  ;)

Offline NinjaKai

• International
  • The NinjA is everywhere
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: 16 februari 2011, 16:12:15 »

Uhm Uhm Pirlo en Seedorf. We vergeten gemakshalve even dat spelers als pirlo, boateng en zambrotta (allen basisspelers) geblesseerd zijn. Ze gaan ervan uit dat die voor de return nog altijd niet beschikbaar zijn, maar die return ligt een eindje weg, en met dat geweldige milan lab van ze weet je het nooit.

Niet eens een ofzo?  ;)

Ja Milan fan, of sterke voorkeur voor de Italiaanse competitie of een uitgesproken voorkeur voor een van de spelers van Milan, beetje die richting. Boeit me in principe helemaal geen flikker welke clubs doorgaan want geen van alles kan Ajax zijn, en op een wat lager pitje is zelfs geen van allen een Nederlandse ploeg. Zelfs als je criterium zou zijn ex Ajacieden of Nederlanders in het team dan nog hou je zoveel opties over.

Wat betreft de cl ben ik het in heel grote lijnen met M eens. Zoveel kampioenen is er niet aan het kampioenen gala. Als er nu per land max. twee afgevaardigde mochten komen zou ik het enigszins begrijpen (standpunt hoort gewoon te zijn elke kampioen van elk Europees land, maar goed, kampioenen van landen die echt niks te bieden hebben, maken de competitie niet echt leuker). Nu is het vooral Spanje, Italië en helemaal Engeland geweld. En Duitsland begint steeds meer op die deur te kloppen *(zouden op termijn zelfs de plek van Italië kunnen overnemen, vooral als de Italiaanse topclubs opnieuw mogen gaan onderhandelen over tv gelden).

Ik ga niet zover dat ik het boycot, want dan mis je toch wat interessante wedstrijden, maar ik loop er ook niet echt warm voor.

Offline lelystad

• Sterspeler
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: 16 februari 2011, 16:38:34 »
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit hoeveel deelnemers uit een land deelnemen. Van mij mogen dat ook 6 clubs uit toplanden zijn en dan 4 uit een land als Nederland. De pest van CL is vooral de poulewedstrijden. Gelijk KO-wedstrijden en liefst zonder beschermde loting.

Offline AJAXfanAPELDOORN

• Forumbeheerder
  • Legende
  • co za asy
    • Bekijk profiel
    • http://www.nba.com/pacers
  • Ajaxforum Bets: 1440
« Reactie #128 Gepost op: 16 februari 2011, 21:19:59 »
Van Persie met de 1-1.. Twijfel nog of het bewust was, maar wel lekker voor de wedstrijd!

Offline ssvoogel

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Nicolás Lodeiro
« Reactie #129 Gepost op: 16 februari 2011, 21:22:21 »
Heeft Jeroen Grueter al geklaagd dat het aan de scheidsrechter lag? Die man komt klaar elke keer als Barcelona aan de bal is.

Offline AJAXfanAPELDOORN

• Forumbeheerder
  • Legende
  • co za asy
    • Bekijk profiel
    • http://www.nba.com/pacers
« Reactie #130 Gepost op: 16 februari 2011, 21:24:26 »
2-1!!!! uitwedstrijd die gaat nog ergens om. Top!

Offline ssvoogel

• International
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Nicolás Lodeiro
« Reactie #131 Gepost op: 16 februari 2011, 21:30:06 »
Lekker hoor... Kunnen die orgasmes van de Nederlandse Barcelona enclave ook weer een jaar de kast in

Offline SneijderFanForever

• International
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 16 februari 2011, 21:43:10 »
Heel mooi dat Arsenal gewonnen heeft, zo wordt het nog een mooie en spannende wedstrijd in Barcelona.

Prachtige goal overigens van van Persie  ;D

Offline XJanX

• Vedette
  • Kennis is macht!
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Miralem Sulejmani
« Reactie #133 Gepost op: 16 februari 2011, 22:22:12 »
Wat een wedstrijd zeg. Eerste helft was echt overduidelijk voor Barcelona. Geweldig om alles voetballend op te kunnen lossen. De spelers denken allemaal al een paar stappen verder en weten precies wat ze van elkaar kunnen verwachten. Heb zitten wachten op Affelay want ik vraag me af of hij dit spel ook op die manier kan spelen.

De tweede helft begon enigszins saai. Tempo was iets lager bij Barcelona en Arsenal begon met durf te spelen. Absolute sterspeler voor Arsenal was Wilshere mijns inziens. Wat een geweldenaar is dat op het middenveld.

Uiteindelijk is 2-1 een prachtige uitslag voor de return.

Offline Langevent

• Vedette
    • Bekijk profiel
  • Favoriete Ajacied: Siem de Jong
« Reactie #134 Gepost op: 16 februari 2011, 23:07:00 »
Fantastische wedstrijd.. Als je zag hoe Valdes stond twijfel ik er niet aan dat v Persie die bal er bewust in schoot. Keurig ingeschoten door Arshavin overigens.. Had het niet verwacht, maar Arsenal heeft wel wat laten zien. Helaas gaan ze de return niet overleven, daar ben ik heilig van overtuigd.

Het liefste zie ik een club die er financieel redelijk gezond voor staat de CL winnen. Kunnen die andere clubs weer lekker op hun bek gaan. Ben die unfair play helemaal zat in Europa.